Så vondt så vondt

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Bekkenløsning. Hvordan holder dere ut? Er ennå i full jobb (80% stilling) som sykepleier i psykiatrien, så ikke så mye stell og løft men kjenner smertene er der. Hjemme venter 3 små så er full fres fra de våkner rundt kl 6 til de sovner en gang mellom 20 og 20.30 (i min drømmeverden sovner de til 19.30 men er inne i en dårlig fase så legging har tid)..

Har en enestående sjef som legger godt til rette men er likevel ødelagt når arbeidsdagen er ferdig, så kommer ettermiddagen/kvelden.

Stråler nedover bena på det verste.. Noen gode tips til gode sovestillinger? Har bbhugme, men den sparker jeg vekk i søvne. Fysio og kiropraktor er prøvd som hjelper der og da men blir fort verre igjen og dyrt i lengden å gå dit
 
Jeg tenker du må nesten finne ut hvor lenge du gidder å gå sånn :p Har endel vondt selv. Jobben prøver å tilrettelegge, men er vondt deler av dagen og det er ikke bare å sette seg ned for en hvil i de travleste tidene når det er verst. :/ Så må nesten se hvor lenge jeg klarer å presse meg, så langt går det ok.

Bare pass på å hvile nok når du er hjemme. Har ingen gode sovetips annet enn å ha pute mellom beina som du allerede gjør. Ikke ha dårlig samvittighet for å ikke kunne være noen aktiv mamma for ungene dine. ❤️
 
Jeg slet veldig mye tidligere og fortsatt enn men har roet seg litt. Går selv til fysio 3 ganger i måneden og fikk øvelser fra fysioen for å styrke bekkenet og musklene rundt.
Har også bbhugme, men akkurat nå går den som støtte når jeg sitter i sofaen, pluss flere puter. Og bruker bare en pute som jeg legger godt mellom føttene, da er det ikke bare bare å snu seg ut av den.
Utover det så har jeg ikke så mye å komme med.
Kanskje prøve støttebelte?
 
Back
Topp