Så vondt i magen!!! :-(

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg blør ikke men natt til igår og siden igår kveld har jeg hatt ganske vonde smerter i underlivet. Legesenteret mitt har ferie, og uansett føler jeg ikke at lege kan gjør så mye annet enn å sende meg til UL. Hvis det er noe abort så skjer det jo uansett :-( Men hva kan dette være??? Det føles som en krampe som ikke løsner seg. Det er ikke voksesmerter, det kjennes annerledes. Jeg har ikke hatt slike smerter i de andere graviditetene mine...
Jeg er 7+noen dager idag. Noen som vet hva det kan være, hva jeg burde gjøre?

Jeg hadde ringt legevakta eller en annen lege. Greit å få sjekka det ut, tenker på exu og sånn jeg...

Jeg hadde ringt legevakta eller en annen lege. Greit å få sjekka det ut, tenker på exu og sånn jeg...

Takk for svar!! Jeg har vært på UL forrige uke og da var det alt i orden, men kan det være en til der som er exu? Eller hadde hun sett det? Sikkert dunt spørsmål...

Jeg ville ha kontaktet lege. Det trenger ikke engang være svangerskapsrellatert, men noe annet. Skremmende smerter bør sjekkes opp. Kanskje er det helt ufarlig, men da får du hvertfall vite det og slipper bekymre deg. Blir det bare henvisning til ul, så gjør det det. Alt er bedre enn å bare bekymre seg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kan jo være fler ja...eller så kqn det jo også være blindtarmen. Mange som får smerter ved livmora av det... syns du skal ringe legen jeg. Bedre med en sjekk for mye...

Takk jenter. Skal til legen kl 13... Vær så snill kryss fingrene for meg at jeg ikke mister en til spire...:-(

Krysser alt jeg har! Det er så mye annet det kan være at jeg har god tro på at det går bra.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser alt som kan krysses for at det går bra med deg og spiren! Lykke til! :-)

Lykke til! Hold oss oppdatert på hvordan det går ned dere. Klem ♥

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Håper alt går bra!

Tusen Takk jenter! Ja, det var ikke så mye å gjøre egentlig, bare vente å se. Skal ta en hcg-prøve. Huff... Håper virkelig at det roer seg snart!

Huff.. dette var ingen kjekk lesning :( Håper det går bra med deg og at kroppen bare oppfører seg annerledes ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Huff.. dette var ingen kjekk lesning :( Håper det går bra med deg og at kroppen bare oppfører seg annerledes ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Takk kjære deg! Ja, jeg håper at det er bare livmoren som er sliten, hvis det går an, og ikke noe annet. Enn så lenge skal jeg håpe på det beste og holde meg litt borte fra forumet før jeg vet at det kommer til å gå bra ( eller ikke )...
Masse god bedring til deg!
Klemmer

Håper og krysser.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Back
Topp