Så var vi i gang igjen

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Har ei liten som ikke er så liten lengre, endelig kom mensen i går sikkelig happy, selv om jeg ammer...

så nå må jeg overtale mannen til vi må begynne igjen på nr tre... håper han er klar, er klar da det tok super lang tid med nr to... men sex livet har vært slapt i det siste, har hatt super mye begge to så dalte litt og dalte litt med motivasjonen når det ble plikt sex på nr to...

Håper vi får til et vinduer til og da er jeg ferdig...
 
Her prøver me på nr.3 også. Har 2 barn på 6 og 7 år :) Hadde SA for 3 veker sidan, så no er me i pp1 igjen. Lykke til, håpar du får med deg mannen på nr.3. Kjenner meg igjen med at det dalar litt når ein har 2 barn og ein hektisk kvardag.
 
Last edited:
Lykke til ! :)
Prøver på min nr3 selv. Og gubbens nr1. Mine to andre er 3 og (snart)11 :)
 
Her prøver me på nr.3 også. Har 2 barn på 6 og 7 år :) Hadde SA for 3 veker sidan, så no er me i pp1 igjen. Lykke til, håpar du får med deg mannen på nr.3. Kjenner meg igjen med at det dalar litt når ein har 2 barn og ein hektisk kvardag.

ja det krever mer nå da jeg helst bare vil sove så må bare sette av tid til rett tid, skulle ønske det bare var en bryter men med tid og stunder bør det vel klaffe
 
Ja, føler litt det samme her :) men håpar på full klaff igjen snart for oss og for dere ;-)

vi har klart å bli gravide tre ganger og to barn så bør jo ha en sjangs med mindre vi er for gamle, men to under uansett:)

lykke til:)
 
Masse lykke til med prøvingen på skatt nr 3:Heartred Her prøver vi på vår nr 5:rolleyes:
 
Har ei liten som ikke er så liten lengre, endelig kom mensen i går sikkelig happy, selv om jeg ammer...

så nå må jeg overtale mannen til vi må begynne igjen på nr tre... håper han er klar, er klar da det tok super lang tid med nr to... men sex livet har vært slapt i det siste, har hatt super mye begge to så dalte litt og dalte litt med motivasjonen når det ble plikt sex på nr to...

Håper vi får til et vinduer til og da er jeg ferdig...
Masse lykke til! Hvor gamle er de 2 du har fra før? Og ja vi er flere med småbarn som har det likt:p Ammer også fortsatt 2 mann.
 
Back
Topp