Så var vel ikke dette plassen for meg allikevel

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Kom rimelig mye brunt utflod nå, så tenker nok at hvis det i det hele tatt var noe der så kommer det nok ut nå... Hadde det akkurat på samme viset i april. Først svake positive tester 3 dager på rad, på 4 begynte det å komme brunlig utflod, å etter noen timer kom litt blod. For så å bare ta seg opp... Så jeg har ikke noe håp denne gangen..
Skikkelig kjipt da :( Jeg som virkelig hadde troen å begynte å glede meg..

Lykke til videre damer. Har virkelig trivdes kjempegodt den tiden jeg har vert her. Dere er fantastiske alle sammen <3 Å måtte alle spirene klore seg fast til i Juni :)

Uff, det var kjedelig lillemeg2. Skulle gjerne hatt deg her inne videre..

Men masse lykke til videre :) Klem fra meg.

Åhhh :(:( begynnte selv å blø på mandag :( trist! Vi får satse på julibaby :) lykke til!

Åhhh :(:( begynnte selv å blø på mandag :( trist! Vi får satse på julibaby :) lykke til!

Klare av en grunn og skrive smilefjes istedenfor trist fjes. Det var ikke meningen, bare så d er sagt! Sender en stor klem!

Sender deg en klem og krysser fingerne for julispire<3

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

sååå synd da :( du får en god klem av meg oxo, og så håper jeg at det går fort og bedre neste gang :)

Så leit :( Håper det blir Julispire istedet! Det er ofte lettere å bli gravid rett etter at man har mistet har jeg hørt, det fungerte for oss sist i hvertfall!

Det var trist å høre. Vi får håpe på julispire. Håper på det selv jeg. Ny dag, nye muligheter

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Fortsatt ingen blod. skjønner ingen ting. ikke hatt mer brunt utflod heller enn den ene gangen i morres. men mens smertene har vert ganske så ille da... kanskje det starter å blø i natt... Det rare er at jeg ALDRI før har hatt mens smerter før i øyeblikket jeg har begynt å blø, å derfor har jeg aldri vista om når mensen kommer før akkurat når jeg har begynt å blø... dere kan tro jeg hadde mange pinlige situasjoner da jeg gikk på ungdomskolen... :P blir fortvilet å oppgitt av dette.... enten kan de skremmende smertene gi seg, ellers så kan tante megge bare komme,,, *sliten å hormonell* så må bare beklage syt å mye fram og tilbake her :/

Back
Topp