Så var tuta i gang her og xD

Lillefrue

Elsker forumet
Jeg har så voldsomt vondt i hode så jeg måtte kjøpe meg noe paracet, jeg plukka meg meg ett par andre ting jeg hadde lyst på i det øyeblikket. Kommer til kassa og hu spør om jeg har id, altså jeg er 26 år og syns da ikke selv jeg ser ut til å være under 18, det eneste jeg hadde var selvfølgelig bankkort uten bilde hvilket ikke hjalp ett shit for hu måtte ha id med bilde.

Hormonell som jeg er dytter paraceten tilbake til henne og ber hu bare beholde de andre varene og sier jeg heller går til apoteket.

Var ikke noe problem å kjøpe der, men da begynte jeg jo å grine som en foss xD han skjønte jo ingenting så jeg måtte jo bare skylde på hormoner og si at det egentlig ikke var noen ting, for det var jo egentlig ingenting å gråte for. Og så blir man flau og gråter mer, og så stopper det nesten aldri. :p hau.

Hormoner altså.

Huffda :(

Heldigvis ikke skjedd offentlig med meg enda, men måtte vente i bilen i går før jobb i 10 minutter før jeg klarte å gå inn grunnet Silje Nordnes fra P3-morgen snakket om Orlando og gråt. Så da satt jeg å stor-tutet i bilen kl 07.20 på en mandag :P Jeg er ikke til vanlig en lett-rørt person

Uffda, er ikke bare bare med disse hormonene. Her har jeg ikke merket så mye til tårene enda (vet det kommer:p), men mannen har fått føle min vrede hver gang jeg blir sint (som er ganske ofte for tiden:rolleyes:).

Kjenner jeg er enda litt mer der enn til vanlig :p gråt på fredag da en av elevene mine var oppløst i tårer over å forlate de nye vennene sine, det kom som å trykke på en knapp da jeg så at hun gråt :p slet også litt i går på avslutning for årets flotte avgangsklasse, og jeg fikk blomst og noen setninger i en tale :)

Griner over alt jeg også...barnefilmer kan jeg iallefall ikke se lenger! Det renner over bokstavelig talt...

Barnefilmer er det verste! Så en forrige helg med mannen og frøkna, Tingeling og drømmeudyret eller noe slikt. Huuulk på slutten!

Utrolig godt å høre at jeg ikke er alene ;)
Jeg hadde jo helt glemt dette fra sist, så det kom jo som kasta over meg da det først kom denne gangen å xD

Haha... nå er jeg her også.. idag gråt jeg på jobb fordi jeg tenkte på at jeg gråt igår. Har ikke kollegaene skjønt det før så tror jeg de fikk mistanke om graviditet idag ja :p

Back
Topp