Så var nyheten begynt å komme ut...

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Måtte rett og slett krype til korset og sykemelde meg i helgen... :-/ så nå vet kollegaene mine ka det går i. Foreldre på begge sider kommer også til og få vite det denne helga, pga av at de skulle vêr barnevakt for guttungen mens eg jobbet... litt tidlig enda, men orker ikke gå rundt å leite etter unnskyldninger hele tiden!!!!

Hørtes ut som ett lurt valg :) Det var ei jordmor som lurte på hvorfor det ikke var flere som fortalte de nærmeste om graviditeten i ca uke 8, for da er du jo kommet et stykke på veien, sjansen for abort er mindre og om det skulle skje noe så er det veldig greit å kunne dele sorgen med de nærmeste.

Det valget har jeg tatt og kommende besteforeldre + ett vennepar vet om graviditeten vår ;)

...og akkurat det med unnskyldninger er jeg veldig enig i. Det er deilig å slippe endel av di :P

"jeg tar gjerne et glass brus" = ingen reaksjoner ;)

...og akkurat det med unnskyldninger er jeg veldig enig i. Det er deilig å slippe endel av di :p

"jeg tar gjerne et glass brus" = ingen reaksjoner ;)

hehe... Ikke sant? :) legen min var veldig i mot at eg jobbet i helgen siden eg er i den uken eg mistet sist nå. Dumt å sitte igjen med dårlig samvittighet i etterkant om det går ale og eg jobber. Nå har eg på en måte gjort det eg kan om eg slapper av... Men liker ikke å bli sykemeldt allerede nå :-/

Back
Topp