Så var jeg gravid.

Rainbow87

Betatt av forumet
Jeg skrev noen bekymrede innlegg her i helgen. Fikk pos.test men har kobberspial.
Mandag og tirsdag ble laaaange dager på sykehuset, gravid utenfor livmor og utallige leger oppi for å sjekke gynekologisk. Så nå har jeg fått cellegift for å se om det støter det ut, ellers må ene egglederen fjernes. Bare informerer til dere som kanskje husker jeg var veldig bekymra. Sover idag. Kvalm, men ellers bra.

Off, så fælt!! Håper du slipper å måtte fjerne egglederen! Ikke noe særlig når prevensjon svikter og det ender så dramatisk som dette :(
Sender deg en klem og håper alt går så bra som mulig emoticon
Lykke til !

Huff så fælt.. vet ikke hva jeg skal si jeg... Sender deg en stor klem og håper du slipper å fjerne egglederen

Takk jenter. Forsvinner fra babyverden nå, og er sjeleglad for den nydelige friske gutten vi har fått sammen om det skulle bli vanskelig å bli gravid seinere. Hvem veit, kanskje jeg dukker opp her igjen om et års tid :) Beholder profilen min iallefall. Lykke til, jenter!!!

Godt å høre fra deg igjen.

Off, så trist det ble sånn da :( Håper det går bra og at du ikke må fjrn den ene egglederen!

Vi er her nok når du kommer tilbak igjen!  :)

Takk, Trone. Vil jo ikke forlate dere heller da, men er jo litt feil når jeg verken er gravid eller har planer om å bli det enda. Eller, har jo en sønn å 2 år. Men vi får se :) 

Kan jo spørre; hvilken prevensjon anbefaler dere?? De tok ut spiralen min og jeg får ikke lov å bruke det igjen.

Du må jo gjerne være her selv om du ikke er gravid, men ser jo den dersom du syntes det er sårt :(

Jeg går ikke på noe prevansjon ettersom jeg ikke tåler det. Så her er det veeeeldig kalendermetoden.
Beklager jeg ikke har noen gode råd til deg :/

Hva med p-piller, kan du bruke det?

Har dårlig erfaringer med p-piller (2 typer) og p-plaster. Tåler sååå dårlig hormoner. Derfor ble jeg sjeleglad over kobberspiral som funka himmelsk helt til nå... Jaja, blir ikke sengekos med det første her iallefall, og når det blir får vi bruke gummi :P

He he he, da er det jo bare å vente :p Uansett hvor kjedelig det enn måtte være :p
Er jo ikke noe bra å utsette seg selv for kvalme for en liten periode før gummien kan bli tatt i bruk :/

Huff. Hørtes ikke noe morsomt ut, nei. Håper det ordner seg med begge eggledere inntakt.

Kanskje babycomp kan være et godt alternativt til prevansjon? Har en venninne som sverger til de, både som prevansjon og babyplanlegging. Lykke til uansett:)

oi.. sender en klem!!! masse lykke til!!!

Back
Topp