Så var det selvangivelsen da, damer?!

lenemor

Forumet er livet
I dag kom jeg inn på Altinn (vel, i går prøvde jeg ikke, men i dag har jeg prøvd noen ganger), og det er foreløpig sånn at jeg kommer godt ut av det - men vi fører over fradrag for barnehage på G, så da får jeg igjen litt mindre

Hvordan har det gått med dere da?

Vi kom og heldig ut av det i år [:D]
Fikk igjen nesten det samme begge to, men han kan jo plusse
på noen tusen i kjøring da.
Så det blir rundt 26-27000,- til slutt regner jeg med.

Vel, her får G litt å betale, så summa summarum så går vi vel bare noen få lapper i pluss, men det er nå gode penger å ha med seg uansett - i disse byggetider

Her blir det vel til slutt at vi begge får igjen. Mangler litt lån og reise på min , K har egen næring så der må pappa inn å gjøre beregninger . Får ikke det av skattetaten[&:]
Men jeg må bare få sakt det altinn[:'(] greit at alle vil inn å se på selvangivelssen sin , men jeg som faktisk bruker denne siden hverdag i min jobb, så passer det veldig dårlig at det blir nede.

Her kom vi godt ut av det.. 30 000 til sammen.. [:)]

Pleier å få 12-13000 tilbake jeg, men i år var det bare 400kr[&:], mulig det har noe med at nav har utbetalt lønna siden jeg var i permisjon. PLeier alltid å betale for mye skatt, men i år har vel nav regulert det til at det skal gå akkurat[>:]. Litt kjipt, men gikk ikke i minus hvertfall!!

Aner ikke hva gubben får, blir spennende!!

Var så rart på min selvangivelse, for det var ikke ført opp hvor mye jeg har betalt i skatt!?!?

Jeg var sikker på at jeg måtte betale noen tusen - men her kommer vi godt i pluss[:D]

ORIGINAL: *Gullungene*

Var så rart på min selvangivelse, for det var ikke ført opp hvor mye jeg har betalt i skatt!?!?

har du ikke betalt kanskje?? [;)]

Jeg fikk av en eller annen grunn baksmell på skatten. Tror det er noe galt med den, for jeg har betalt masse. Så må få mannen til å se hva som er galt når han kommer hjem. men tilsammen er det vel sånn at vi går ca i null hvis det stemmer sånn som det står nå. Kjedelig, men, men. Håper det er noe feil sånn at jeg får igjen litt!

Tilsamen så får me ca 22000 kr, så det er me fornøyd med[:D]

Her får vi igjen 11500 tilsammen, men vet ikke om bhg er oppført da, siden skattetaten har akkurat begynt med påføring for privat bhg og [:)]. 

Her måtte mannen betale noen tusenlapper.. og jeg fikk igjen en god sum. Så gikk vi gjennom papirene og så at de ikke hadde fått med seg den ene barnehageinnbetalingen. Og vips så får mannen også noen tusenlapper igjen![:D]

her fikk vi igjen totalt 54lapper, så fornøyd med det i grunn, men så er det litt reise på meg.. og mulig noe reise på morten... så kanskje det blir noe mer.. [:)] kjekt til sommeren det![:)]

Back
Topp