Så var det søndag igjen

lenemor

Forumet er livet
Har sovet godt i natt, bortsett fra at August våknet for mat klokka to og ikke sovnet igjen før fire. Sto opp igjen halv sju i dag, og når klokka var litt over sju kom Johanna tuslende også

Nå har alle spist frokost (Johanna også, apetitten er tilbake heldigvis, da blir hun nok fort frisk igjen). Johanna sitter og leker med playdoh, August sitter på magen til G og hikker, og jeg surfer nettet - deilig.

I dag ligger det en stor båt i havn her i Volda (se her) hvor det er åpent for folk å gå ombord og kikke, så G skal ha med Johanna på den i dag. A og jeg tusler oss vel en tur tenker jeg - det er jo varmegrader - sikkert sørpeføre, men det er det jammen verdt - nå skal snøen snart vekk!

I dag skal vi ha torskemiddag - den oppskriften jeg har lagt ut tidligere, med ingefær.. hadde helt glemt den jeg, helt til namba nevnte den forrige dagen [8D]

Hva skal alle dere damer gjøre i dag da?

Her daffer jeg rundt i mun nye onepiece-dress som jeg sydde i går[8D] Har bretta litt klær som jeg må
legge på plass så skal jeg støvsuge litt. Tenkte meg en tur opp på ridesenteret etterpå og se på ei
venninne som skal ri stevne[:)] 

Hørtes koselig ut med en søndagstur ut sammen med familien, Lenemor[:)] Det er noe av det jeg virkelig
savner nå som jeg er alene. Angrer aldri en dag på at jeg valgte å gå fra han, men er noen ganger litt
 vondt å tenke på at vi aldri blir noe familie igjen[&o] Jaja, skal ikke klage for egentlig er jeg lykkerligere
nå enn noen gang[:D] 

Hallo damer.

En dårlig natt på oss alle fire har gitt oss en litt rocky start på dagen, men Frida og jeg har hengt sammen som hjerteris bortimot fra jeg satte bena utfor senga i morges og til nå mens mannen har slappet av og sovet, så nå er det min tur til å slacke mens han tar barna en stund. Nå har han også fått øyebetennelse og jeg har gått på medisin i en uke og er fortsatt ikke helt bra. Maja verker fra øynene enda, mens Frida er bedre men ikke bra. Vi har ingen store planer for dagen, men Frida skal ha med seg en av oss ut og leke.

God dag.

Jeg har sovet lenge i dag, våknet med dundrende huepine kl 8 i dag, tok smertestillende og sovnet igjen, våknet halv elleve.

Marcus startet dagen føre 7, og gutta sto opp, lagde frokost, og lekte og så litt film.

Nå har jeg sent ut gutta, så jeg får våknet skikkelig.

I dag kommer onkel og tante te Østfold, vi skal en liten tur te mamma og pappa, ikke så lenge siden pappa fortsatt er mye sliten enda.

hallo[:D]

nå er jeg på via kabel her igjen... det trådløse nettet er borte.. vi har bestilt ny sånn router, men den hgar ikke kommet enda.. sååå da blir det sjelden at jeg er her, i tillegg så har julie vært så sinnsykt dårlig.. så det har vært mye legebesøk, og diverse for hennes del.. men nå er hun frisk... eller.. hun går fremdeles på pencillin.. men det er mye bedre nå!! herlig!!

i dag har jeg meldt meg inn på spenst... jeg er i sååå sykt dårlig form.. at noe må gjøres.. så skal stomrtrene litt nå så kanskjejeg tør å trene med superberta etterhvert[:D][:D]

nå har vi akkurat kommet hjem fra svigers... deilig å være der, det blir i grunn litt barnefri...[:D][:D] så det gjør ingenting! [:D] middag ble det også gitt.. huff så leit.. så vi kunne bare slappe av, og lene oss tilbake... [:D][:D][:D] barnefri er litt etterlengtet her nemlig etter denne perioden.. eller.. egentlig etter de mnd siden julie kom.. for det har blitt så himla lite søvn... men nå er vi kampklare her[:)] og hun sover![:)]så håper det varer hele natten.. ellers er mor klar for en fight nå altså.. for nå er hun frisk! herlig!
har forresten levert hunden i dag også.. så nå skal hun til krsund, mens vi skal nyte en mnd uten hund... det er kos med gaya altså. men gud, så godt å slippe den samvittigheten for at man aldri får nok tid til henne med to små barn[&:] s¨nå får hun kost seg også... herlig[:D][:D]

håper dere alle har hatt en fin dag [:D][:D]

Back
Topp