Så var det plutselig dags..

Sillemille11

Andre møte med forumet
..for å få litt orden på bekkenet. Har hatt bekkenløsning i 1 fullbyrdet svangerskap, samt to u.fullbyrdede- og nå slår det jammen til igjen. Har vært på stranda med lillemor i dag, så ble kanskje en del ugunstige sittestillinger :S Har gått til fysio tidligere, noen som har hatt gode erfaringer med andre behandlinger? Kiropraktor, akupunktur el.? Får kanskje gå over til en liten stol eller noe hvis strandværet fortsetter ;)

..for å få litt orden på bekkenet. Har hatt bekkenløsning i 1 fullbyrdet svangerskap, samt to u.fullbyrdede- og nå slår det jammen til igjen. Har vært på stranda med lillemor i dag, så ble kanskje en del ugunstige sittestillinger :S Har gått til fysio tidligere, noen som har hatt gode erfaringer med andre behandlinger? Kiropraktor, akupunktur el.? Får kanskje gå over til en liten stol eller noe hvis strandværet fortsetter ;)
Jeg går til kiropraktor. Plages med korsrygg og bekken generelt sett. Men nå under graviditeten må jeg gå dit og gjøre øvelser for å holde det i sjakk. Satt på ei trapp i noen min her og dagen. Og lutt ute i terenget. Beknet var maltraktert. Sitt heller som ei prinsesse. Få deg en god stol og nyt dagen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her. Er danser, så har litt slitasje fra før- og ble ikke kvitt det fra sist sv.skap. blæ! Kanskje jeg skulle ringt på mandag da, greit å få litt kontroll på det før det blir alt for ille. Takk for tipsene ;-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vet noen på jobben min har god erfaring med å teipe bekkenet eller bekkenbelte.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Går på bekken og barn til en kiropraktor og en akupunktur! Funker SÅ bra! Viktig å finne noen med kunnskap om gravide og bekken, som kan gi rett behandling og tips.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp