så var det på`n igjen

x1xiza

Glad i forumet
ny prøveperiode[;)] noken som har gode TIPS [8D]
 
Tror du har det som skal til, jeg..

Eneste tips jeg har er å være optimist, og selvsagt ha litt sex innimellom, så ordner det seg nok..
er masse tips å ta av her inne, da[;)]
 
takk vennen[;)]
 
Nytt, sexy undertøy [;)]
 
Ha sex annenhver dag, og tenke positivt[:)] Kanskje prøve denne berømte hostesaften også[;)]
Masse lykkeklemmer.....
 
Ja det er nok lurt å ha sex i ny og ne... He he. Hvis du har uregelmessig syklus er det lurt å bruke EL tester. Eller gjøre som Sollise anbefaler, å ha sex annen hver dag. Lykke til, happy prøving![;)]
 
[:D][:D][:D] HAVE FUN [:D][:D][:D]
 
tihi[:D] morsomt å få så god støtte her inne hehehe[:)] tar el-tester ( første idag, den var negativ) og skal kjøpe hostesaft i morgo, glemte det idag..
håper håper håper!!! [;)][;)][;)]
 
Masse kos og sex minst annenhver dag! Finn på noe romantisk! Varier litt i hverdagen!
Jeg har tro på spenning, kos, nærhet og trygghet.

Et "teknisk" tips er forøvrig å sørge for at mannen slipper ut sin livbringende dose så langt inn i skjeden som mulig og at du ligger rolig på ryggen i ca. 10 min. etter sex med bena opp slik at sædcellene får litt hjelp av tyngdekraften. Blir unektelig litt komisk men det er jo verdt et forsøk! [:D]
 
Har også prøvd hostesaft denne måneden så nå er det bare å vente å se. Den smaker ikke akkurat særlig godt, men hva gjør man ikke.......
 
Hva er det denne hostesaften skal hjelpe for???
 
Det har vert snakka endel om at en spesiell hostesaft skal gjøre det lettere å bli gravid..
Vet ikke jeg[;)]
 
Hei sunway!

Det er solvipect hostesafr, som mange mener (noen leger å faktisk), at hjelper
sædcellene så de lettere kommer seg til egget... Det skal tas 4-5 dager i forbindelse med el, før el...
 
Back
Topp