Så var det over for oss

TilPanama

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Etter at UL på fosterdiagnostikk sist tysdag viste tydeleg cystic hygroma, vart det tatt morkakeprøve. Fekk svar torsdag ettermiddag, jenta hadde dessverre trisomi 18, ein diagnose som legane omtaler som ikkje forenlig med liv. Dei fleste døyr i mors liv, resten døyr som regel kort tid etter fødsel. Dette er barn som ikkje får livreddande hjelp etter fødsel, dei er jo dødsdømte.

Heile veka har eg vore i ei vond, svart skodde. Alle legane var tydelege på at svangerskapet måtte/burde avbrytast. Så heile helga låg eg på sjukehus. Jenta kom seint laurdag kveld, ho var ein bitteliten, tilsynelatande perfekt baby som "sov". Fekk ha ho hos meg så lenge eg ville, det gjorde godt midt oppi alt det vonde.

Fekk litt komplikasjonar etterpå, alt stoppa opp og morkaka ville ikkje ut, så det vart utskraping i narkose eit døgn etter. Kom heim seint i går kveld, tom og uendeleg trist. Vel vitande om at dette var min siste sjanse. Eg har store problem med å prosessere dette. Dette barnet har vore så inderleg ønska i så mange år. Etter fire MA/SA siste fire åra, såg det endeleg ut til at det skulle gå bra denne gongen. Magen vokste og hjartet der inne slo sterkt på kvar UL. Men legen på Haukeland dåg umiddelbart at noko var veldig gale med barnet.

Jenta skal få kvile i ein felles minnelund, ser fram til å kunne gå der og tenne lys.

No tek eg time for time, og prøvar å halde fast på tanken om at også dette lettar med tida.

Takk for at du deler, til tross for hvor vondt du har det nå. Ord blir fattige. Mange klemmer og varme tanker til deg. :Heartbigred

Sender mange klemmer til deg ❤️❤️ Som Lenepia sier, ord blir fattige for det du går gjennom.

Sniker fra april ❤️

off, dette er så utrolig vondt å gå igjennom. Var der selv i april og fødte ei 15uker gammel jente med Triploid.
Ta den tiden du trenger for å sørge og ta godt vare på deg selv i denne tøffe perioden ❤️ Håper virkelig det vil gå bra med deg!

Sender deg mange klemmer❤️Ord blir fattige, ta godt vare på deg selv❤️❤️

Tenner ett lys for den lille jenta di i kveld :Heartred ta godt vare på deg selv :Heartred

Det var utrolig trist at det endte slik for dere.. sender mange klemmer ❤️

Umulig å klare helt å forstå hvordan du har det i en slik umulig og smertefull situasjon. Sender gode tanker til deg og dine. Håper du har god støtte rundt deg og at du kommer deg gjennom dette så langt det lar seg gjøre :Heartred

<3

Så utrolig trist <3 kan jeg spørre om dere har tatt tidligere ultralyder og om alt har sett bra ut da? Dette er min store skrekk ;(

Dette er grusomt at du må gå igjennom dette, håper du har folk rundt deg:Heartred ord blir virkleig fattige :Heartred

Så utrolig trist <3 kan jeg spørre om dere har tatt tidligere ultralyder og om alt har sett bra ut da? Dette er min store skrekk ;(
I og med at hun skriver at hjertet slo sterkt på hver UL så regner jeg med det. Men er jo ikke alt som er så lett å se før en viss stund heller. Da er det i så fall NIPT - som helsevesenet sliter med å få i gang..

:Heartred

Back
Topp