Så var det oss og madde, og hertuginne Kate

Hun har jo outet det før 12 uker før, så tror nok ikke det er før mars i hvert fall!

Hun har jo outet det før 12 uker før, så tror nok ikke det er før mars i hvert fall!

Da jeg hadde termin samtidig med henne i april 2015, så regnet vi ut at de gikk ut offentlig uke 8 ca pga kvalmen. Det vil vel plassere enn i april igjen denne gangen

Kim venter vel i januar, og kylie i februar [emoji14] og khloe er vel ikke bekreftet noe særlig ennå? [emoji14]

Gleder meg til å høre de kreative navnene til Kardashian/Jenner-damene når den tid kommer... Kanskje noen her inne på forumet lar seg inspirere? :p

Hva, er kim og khloe gravide også? Nei nå blir det for mange å holde styr på fremover :p

Kan ikke finne noe bekreftet ang khloe. Og det kun Caitlyn som har bekreftet ang Kylie. Det blir spennende å se hvordan dette utvikler seg videre.
Kim har surrogat, sant?

Kim har surrogat ja, og det trur eg på, men er vel heller ingen som har bekrefta det. Trur Khloe berre prøver, og alt ho har sagt var vel og det, og ho legge ut snapchat med heilt flat mage og trening som eg syns ser nytt ut. Kylie er sikkert gravid, det ana eg egentlig ikkje. - Stor fan av the Kardashians [emoji23]

Kim har surrogat ja, og det trur eg på, men er vel heller ingen som har bekrefta det. Trur Khloe berre prøver, og alt ho har sagt var vel og det, og ho legge ut snapchat med heilt flat mage og trening som eg syns ser nytt ut. Kylie er sikkert gravid, det ana eg egentlig ikkje. - Stor fan av the Kardashians [emoji23]
De vet jo at de får mer oppmerksomhet ved å være hemmelighetsfulle. Blir spennende å de fremover [emoji16]

Ser det står det no! Håpar på det. Er det noken eg virkelig unna det og blir veldig glad for så er det Khlomoney. [emoji178] [emoji23]

Back
Topp