Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Idag har eg laga til litt potetmos til vesla..Og som helsesøstra sa, blanda eg meg mme..
Men så kommer 100kroners spørsmålet: kordan kan eg oppbevare dette??
Har det på småglass...kan det fryses sånn med tanke på mme..eller var det bare dumt å lage ekstra..?
oi det aner jeg ikke, men kan du ikke ha litt vann oppi istedet så kan det vel ikke gjøre noe å fryse det?? potet og fryse?? hmm vet ikk ehelt hvordan det blir men.. hadde iallefall blandet med vann jeg og heller gitt melk til måltidet. eller etter måltidet.
jeg har laget gulrot, brokkolimos og hatt det oppi isterningbokser , en terning av hver og vips et passe måltis. potet tar jeg samme dagen for har trodd at det ikke er så godt når det har blitt fryst?+ men helt genialt å fryse i isterning bokser altså, bare husk å ha en pose over når du fryser de ellers blir det sånn vann fryse greie på det.
Fylte isterningformer her også. Når de var frosne, tok jeg de ut og over i en egen tupperwareboks. Så kan jeg ta de terningene jeg trenger - ganske genialt :-)
Tar også og vasker de middag og fruktglassene vi bruker, tar vare på de og tenker bruke de til å fryse i når porsjonene blir større. Noen som har erfaring med å fryse på glass? Går det greit?
Det går vel fint å fryse dem ned så lenge det avkjøles kjapt som med vanlig middagsmat, og varmes opp til over 70 grader når du tiner det. [:)] Avent har noen kjempegreie frysebeger (ment for morsmelk, men de funker jo til alt) som ikke inneholder giftige stoffer, noe endel andre plastikbokser kan gjøre.