så var det onsdag da jenter...

Trillemor82

Forumet er livet
Hipp hipp hurra..

Vi er allerede halvveis i uka,og på fredag får vi ny bil! det blir snasent!

Jeg driver og kjemper med nav og visma... det viser seg at visma har levert inn 1000,- for lite på mitt ukeseløp til nav.. så jeg får jo knapt nok utbetalt.. når jeg først fikk penger.. så nå håper jeg de kan etterbetale litt penger her.. for dette går ikke... mangler 8000,- brutto. og det er jo litt... :P

Visma kan virkelig ikke jobben sin.. jeg fatter ikke hvordan de regner... men.... nå orker jeg snart ikke kjempe mere. skal få morten til å regne på det for moro skyld igjen i kveld.. :) i give up!!

Heisann ,Hoppsann.

ÅÅå det blir stas med ny bil,ikke morro å være avhengig av NAV og arbeidsgiver som surrer. Får selv sykepenger fra Nav og venter spendt på utbet for denne mnd.Litt dårlig erfaring siden det tok  2 mnd med den første utbet.. Håper ting ordner seg kjapt for deg.

Fikk besøkt bestefar i går og det var godt å se han og tatt forvel,han falt i koma i dag. Så spørrs vel hvor lenge det er igjen.:-(

Så blir en stille og rolig dag her.

Tralala. Reiser til Praha imorgen....

så godt at du fikk besøkt han i går... huff.. ikke morsomt å gå slik å vente.. på en måte får man håpe det går fort... :s men synd at han kanskje ikke får oppleve sitt neste oldebarn :( trist når det er slik... :(

Visma er søren meg totalt inkompetente...... jeg skal aldri anbefale dem til noen!! det er ikke bare dette de har tulla med.. de har også trukket dobbel skatt på flere av utetalingene mine.. glemt å gi meg lønn etc.. jeg gir opp.. og når dette bare toppet det... så skal jeg aldri anbefale Visma til noen som er i en posisjon at de skal endre lønnssystem noen gang....... makan til rotebedrift!!

God tur Olive 76 :-)

Trillemor skulle tro at et firma som Visma klarte å regne ut lønn. huff håper ting ordner seg ikke morro å gå å vente på penger.

Var veldig godt å få besøkt bestefar i går men i en alder av 83 så må man nesten vente at det ikke er så lenge igjen. Er veldig leit at Sigurd alldri kansje få møtte oldefaren sin siden detter er den siste gjenlvende besteforeldre jeg har og k sine er også borte. men sånn er livet.

god tur til praha olive!!! fantastisk by!!! kos dere, og nyt den!!

ja.. man skulle tro at et firma som visma burde kunne lønn.. men morten kunne fortelle mye av det samme om kvestor... og det skremmer meg litt.. kanskje det er best å ha lønn i bedriften..og ikke på død og liv outsource alt?
Jeg skulle ønske for min egen del av min arbgiver hadde lønn innad i bedriften slik at jeg slipper å bruke mellomann... men men.. nå er det ikke slik.. og jeg får heller bare prøve å ta det med et smil og håpe at det løser seg!

God onsdag, damer!

Veldig trist å høre om bestefaren din, Fru! Håper at han slipper noe smerter nå på slutten - når det er gått så langt er det vel best om de får slippe. Jeg har også mistet mine besteforeldre, men G har begge bestemødrene sine i live ennå - ikke dårlig det!

Skjønner at du er fortvilet over alt lønnsrotet altså, Trillemor - at ikke folk som sitter med et slikt ansvar forstår hva det faktisk gjør med hverdagen til noen å ikke få det de har krav på. Da jeg var ferdig med permisjonstiden min med AUgust søkte jeg om dagpenger og fikk avslag fordi hovedinntekten min fra året før var permisjonspenger og sykepenger... og etterpå fant jeg ut at sykepenger i forbindelse med svangerskap skal være beregningsgrunnlag for dagpenger, men det fant jeg ikke ut før det var for sent. Ganske tøft å klare seg på en inntekt når man er vant til to

I dag har jeg vært på seminar hele dagen - jeg slet litt med motivasjonen, men jeg tror det egentlig var fordi jeg frøs sånn - det var kaldt i lokalet.

I kveld skal jeg jobbe litt med forberedelser til et kurs/opplegg jeg skal holde i morgen... får maile litt med henne jeg skal gjøre det sammen med - så kanskje vi klarer å sy sammen noe før vi skal i ilden

Har akkurat kommet hjem  fra dugnad i barnehagen. Kjekt å få gjort mye! Mange foreldre som var gira på å gi noe tilbake til barnehagen! Nå er jeg temmelig slips, Først en lang dag på jobb med høstfest, så dugnad!

Svigers har vert barnevakt i dag fordi mannen har vert på trening med Jago. Er så glad for at svigermor har ryddet kjøkkenet!!! Ååååå himmel!

Hva er Visma for noe trillemor??? Utrolig kjipt å ikke få pengene sine!

God tur til Praha Olive!!! Kos deg!

Det var trist å høre Fru! Sendre mange tanker og klemmer!

visma er et utrolig dårlig lønningsbyrå... desverre er de kjempestore....noe som egentlig burde bety at de skal kunne jobben sin... :)

Hei alle sammen!
Har vert en del fraværende siste tida, for jeg har slitt utrolig mye med smerter.. Spesielt i hodet.. Ikke sånn migrenevondt nødvendigvis, bare VONDT.. Var på CT av bihulene i går, og fikk i dag svar om at alle mine bihuler er HELT tette.. Det var et par små luftbobler inni der, men de var veldig små.. Jeg var så letta at jeg holdt på å begynne å grine når ho sa det..! Og dette er det mulig å gjøre noe med heldigvis.. :-)

God tur til Praha Olive!! Og utrolig trist å høre om bestefaren din Fru.. Klem sendes til deg..!

Back
Topp