Så var det min tur..

Femme Fatale

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Startet å blø i dag.. først brunt og lite, men nå er det mer og friskt blod. Ingen klumper,men det kommer vel.. TUL til mandag,men har lite tro på at det er noe annet enn en ny SA. Hadde så troen denne gangen:sorry:

Så trist. Sender ein klem; eg har plass i båten min, opplever også dette no :Heartred

Krysser fingrene for deg <3

Mange klemmer sendes din vei!
Blødning kan være helt uskyldig - jeg krysser fingrene for at det gjelder deg :Heartred

Masse klemmer :Heartred blør litt jeg også, skal på tul om 6 dager. Krysser fingrene for at det er helt uskyldig med deg

Jeg hadde stor frisk blødning og havnet på sykehuset i uke 7.
Men alt var helt fint ! Håper at dette kan gå bra likevel :Heartred

Har ikke kommet mer rødt etter i går kveld,men kjenner det er mye aktivitet/murring og det kommer litt lett brun utflod i ny og ne. Tenker det er dårlige nyheter jeg vil få mandag, prøver å stålsette meg for det, men.. men jeg ønsker så inderlig det er en helt normal blødning og at alt er i orden..

Har ikke kommet mer rødt etter i går kveld,men kjenner det er mye aktivitet/murring og det kommer litt lett brun utflod i ny og ne. Tenker det er dårlige nyheter jeg vil få mandag, prøver å stålsette meg for det, men.. men jeg ønsker så inderlig det er en helt normal blødning og at alt er i orden..

Lykke til på mandag❤️❤️

Det var liv,men ble satt tilbake nesten en uke skal tilbake for ny ultralyd til mandag. Får tenke positivt så lenge.. kom en liten koagulert klump i dag, før jeg var hos gynekologen, men det var ikke mulig å si hvorfor.. skulle nå se greit ut,men det er tidlig enda. Nå enda tidligere 6+ et eller annet..

Det var liv,men ble satt tilbake nesten en uke skal tilbake for ny ultralyd til mandag. Får tenke positivt så lenge.. kom en liten koagulert klump i dag, før jeg var hos gynekologen, men det var ikke mulig å si hvorfor.. skulle nå se greit ut,men det er tidlig enda. Nå enda tidligere 6+ et eller annet..
Så bra du fikk se liv! Er veldig spent jeg også på fredag da får jeg se hvordan det går inni der, nervøs noen uker nå etter et par blødninger

Da har jeg vært på tul og fikk se mini i full vigør :) Bankende hjerte og satt til 8+6. Kjempeletta! Har blødd til og fra i 3 uker så veldig deilig å se at jeg slipper å bekymre meg

73969DC7-1037-4B48-A676-4BA0016CAF4E.jpeg

Da har jeg vært på tul og fikk se mini i full vigør :) Bankende hjerte og satt til 8+6. Kjempeletta! Har blødd til og fra i 3 uker så veldig deilig å se at jeg slipper å bekymre meg

Vis vedlegget 359236
Så godt å høre at det er liv selv om du har blødninger. Gir meg litt håp. Har hatt svingene murringer og blødninger hele uken og kjenner meg helt utmattet av alle svingningene. Håper på liv til mandag og gjerne en liten indikasjon på hva blødningene skyldes for sinnsro( selv om jeg det er vanskelig å si)

Ultralyd i dag viste at utviklingen hadde stoppet opp og hjertet stanset. Jeg kan derfor fjernes fra terminlisten. Usikker på om det blir flere forsøk da det har vært en lang prosess og tungt å gå gjennom. Ønsker dere alle lykke til:Heartred

Back
Topp