Startet å blø i dag.. først brunt og lite, men nå er det mer og friskt blod. Ingen klumper,men det kommer vel.. TUL til mandag,men har lite tro på at det er noe annet enn en ny SA. Hadde så troen denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke kommet mer rødt etter i går kveld,men kjenner det er mye aktivitet/murring og det kommer litt lett brun utflod i ny og ne. Tenker det er dårlige nyheter jeg vil få mandag, prøver å stålsette meg for det, men.. men jeg ønsker så inderlig det er en helt normal blødning og at alt er i orden..
Så bra du fikk se liv! Er veldig spent jeg også på fredag da får jeg se hvordan det går inni der, nervøs noen uker nå etter et par blødningerDet var liv,men ble satt tilbake nesten en uke skal tilbake for ny ultralyd til mandag. Får tenke positivt så lenge.. kom en liten koagulert klump i dag, før jeg var hos gynekologen, men det var ikke mulig å si hvorfor.. skulle nå se greit ut,men det er tidlig enda. Nå enda tidligere 6+ et eller annet..
Så godt å høre at det er liv selv om du har blødninger. Gir meg litt håp. Har hatt svingene murringer og blødninger hele uken og kjenner meg helt utmattet av alle svingningene. Håper på liv til mandag og gjerne en liten indikasjon på hva blødningene skyldes for sinnsro( selv om jeg det er vanskelig å si)Da har jeg vært på tul og fikk se mini i full vigør Bankende hjerte og satt til 8+6. Kjempeletta! Har blødd til og fra i 3 uker så veldig deilig å se at jeg slipper å bekymre meg
Vis vedlegget 359236
FantastiskDa har jeg vært på tul og fikk se mini i full vigør Bankende hjerte og satt til 8+6. Kjempeletta! Har blødd til og fra i 3 uker så veldig deilig å se at jeg slipper å bekymre meg
Vis vedlegget 359236