så var det min tur

Lykketroll<3

Betatt av forumet
Ja, da var det min tur til å bli innlagt. Var på kontroll på svangerskapspoliklinikken i går og ble lagt inn med en gang. Man antyder oppstart av svangerskapsforgiftning. Protein i urinen og forhøyet blodtrykk, men som hopper litt til alle døgnets tider. Skulle egentlig få reise hjem i dag, men nå ser det ut til at jeg blir værende lenger for å holde øye med hvordan blodtrykket utvikler seg. Tross dette og helhetssituasjonen med tanke på at det i tillegg er snakk om en stor bebis, litt for mye fostervann, og at jeg har type 1 diabetes, gjøres det fortløpende vurderinger om jeg skal settes i gang tidligere. Uke 34+5 i dag og det er egentlig planlagt igangsettelse i uke 38, men nå er jeg veldig forberedt på at mye kan skje i løpet av de neste dagene! :rolleyes:

Lykke til! Bra de følger med deg :-) Og om det blir fødsel nå er jo babyen så stor og sterk at det går bra :-)

Lykke til! Eg var innlagt med høgt blodtrykk, men kom ut dagen etterpå! Godt å sjå at systemet følger opp, og eg fekk eit positivt inntrykk av føden - så var ikkje så ille sånn sett!

Lykke til[emoji4]

Takk for alle hilsner! :) Det ser nok ut til at jeg kan bli her en stund. Har fått tydelig beskjed om at jeg ikke får reise hjem før lillegutt er født. Er jo da veldig usikkert på når dette kan bli, men det kan være snakk om alt fra dager til uker. Er jo ennå i hvert fall 3 uker igjen til planlagt igangsettelse, men tenker at MYE kan skje før den tid med tanke på situasjonen nå. Alt avhenger av hvordan blodtrykket mitt utvikler seg og hvordan formen min er. En spennende tid i møte! Lillegutt kan være her når som helst egentlig. :Heartblue

Lykke til! Ligger selv innlagt på sykehus med svangerskapsforgiftning og foster som er liten av vekst [emoji17]

Back
Topp