Så var det min tur...

stinemor89

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Plutselig brunt utflod i trusen. Så det ender vel med en sa denne gangen og. 4 sa på rad :/

Håper du har en uskyldig blødning! <3 Ring legen og hør om du kan få komme inn til tidlig UL?

Jeg hadde det forrige uke, og det går bra enn så lenge. Krysser fingrene for deg!

Har ringt lege. Dem hadde ikke ledig time før onsdag. Skal på tidlig ul den 30 desember men er så lenge til. Orker ikke en fjerde sa :/ skal få sykemelding denne uken

Huff :( er ikke noe trivelig. Men det kan gå bra!! Jeg hadde 3 dager med brunt i trusa, og alt sto bra til!! Krysser og håper for deg <3

Håper alt er bra <3 forrige svangerskap blødde jeg mye ferskt blod en dag, helt ufarlig <3 tenker at hvis det er brunlig så kan det være uskyldig? Håper på det beste <3

Åh krysser fingrene for at alt er bra med spiren :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Krysse fingran for at aillt går bra me spiren din :)

Spotter litt idag også. Men er gulbrunt. Foreløpig ingen smerter. Får håpe jeg får tidligere ultralyd. Er så lenge å vente til den 30 desember :/

Håper det går bra:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for deg! :)

Sniker litt fra juli 14;) jeg blødde mye da jeg var 4+0-7+4 uker på vei. Styrtblødning og smerter i uke 4, konstant spotting og større blødninger frem til uke 7. Ul uke 6+6 viste ei bønne med bankende hjerte:) har og ordnet meg med doppler etter alt dette, og senest i dag hørte jeg en flott hjertelyd på 160 slag i minuttet:) er nå 11+4 på vei;) det trenger ikke å gå galt selv om man blør!:)

taster fra den lille hvite^^,

Håper så inderlig at det går bra denne gangen! Har ikke lyst å miste igjen i hele tatt! Har vært til utredning pga habituel abort. De kunne ikke finne noe gale. Alt var ok. Så håper alt er som det skal!

Er litt redd for MA. Symptomene plutselig forsvant. Og har ikke hatt murringer på flere dager. Spotter litt og litt. Men kommer bare i trusen, ikke når jeg tørker meg.

Er litt redd for MA. Symptomene plutselig forsvant. Og har ikke hatt murringer på flere dager. Spotter litt og litt. Men kommer bare i trusen, ikke når jeg tørker meg.

Har du fått fremskyndet UL, eller er det fortsatt 30. desember?

Håper virkelig det er helt uskyldig hos deg og, og symptomer kan jo komme og gå helt naturlig det og. <3

Jeg hadde prøvd å flytte på ul timen eller bestilt meg en til...

Må være pyton å gå slik å lure :-(

Ringte til gynekologen. Fikk ikke tidligere time. Måtte gå gjennom legen da. Skal til legen imorgen så får se hva hun sier.

Back
Topp