lenemor
Forumet er livet
Her startet dagen med voldsomme vræl fra pikeværelset; ej he tissa meg ut!!! Hun klarte selvsagt å vekke lillebror mens hun holdt på, så det var bare å løpe inn, få av sengetøy og kaste det på gangen, få av henne klær, vaske og på med ny pysj. Så sendte jeg henne inn i min seng og la meg på gjesterommet med lillebror... Ble ikke noe mer soving, men vi fikk ligge fra seks til sju i alle fall... min kjære mann kom tuslende ned klokka ni og unnskyldte at han hadde sovet lenge... for tredje lørdag på rad. Når blir det min tur å sove lenge tro? Det har jeg ikke gjort siden før August ble født (det teller ikke at jeg får sove til åtte om jeg har vært våken til fire altså - slik jeg gjorde da lillebror var fersk)
Nå har vi spist frokost, det går i barne-tv og pc... mens vi legger litt planer for dagen. Var knallvær i morges, men nå skyer det mer og mer til.. Johanna og pappaen skal ut og handle litt, så får vi se hva jeg og lillebror finner på
Hva skal dere i dag da?
Nå har vi spist frokost, det går i barne-tv og pc... mens vi legger litt planer for dagen. Var knallvær i morges, men nå skyer det mer og mer til.. Johanna og pappaen skal ut og handle litt, så får vi se hva jeg og lillebror finner på
Hva skal dere i dag da?