Så var det lørdag

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen med voldsomme vræl fra pikeværelset; ej he tissa meg ut!!! Hun klarte selvsagt å vekke lillebror mens hun holdt på, så det var bare å løpe inn, få av sengetøy og kaste det på gangen, få av henne klær, vaske og på med ny pysj. Så sendte jeg henne inn i min seng og la meg på gjesterommet med lillebror... Ble ikke noe mer soving, men vi fikk ligge fra seks til sju i alle fall... min kjære mann kom tuslende ned klokka ni og unnskyldte at han hadde sovet lenge... for tredje lørdag på rad. Når blir det min tur å sove lenge tro? Det har jeg ikke gjort siden før August ble født (det teller ikke at jeg får sove til åtte om jeg har vært våken til fire altså - slik jeg gjorde da lillebror var fersk)

Nå har vi spist frokost, det går i barne-tv og pc... mens vi legger litt planer for dagen. Var knallvær i morges, men nå skyer det mer og mer til.. Johanna og pappaen skal ut og handle litt, så får vi se hva jeg og lillebror finner på

Hva skal dere i dag da?

Litt småsløv i regnet her. Var tidlig oppe (som alltid) og spiste frokos med de tyske kor-guttene. Ble overlesset med gaver fra de (the, sjokolade, bok om byen deres Reutlingen, et spil med tyske bynavne og et "lag din egen krystall" sett til guttene) veldig koselig. Greie og hølige gutter var det. Men nå er de reist videre til Trondheim.
Malte sover og mor-frisør har fikset sommersveis på Far og Gustav og nå skal jeg sløve på sofaen!

I dag våkna vi alle kl halv NI! Det var luksus det.. [:D]
Enda går vi i pysjklær og bare koser oss.. Hehe.. Ungene skal snart til mamma, for jeg og sambo skal på blåtur sammen med jobben min.. [:)] Gleder meg! Tipper det blir utrolig morro! Så nå i dag er jeg offisielt utav ketose, for jeg orker ikke å stresse med det når jeg skal kose meg med resten av mine herlige arbeidskollegaer.. [:D]

Det er forresten første gang Maren sover borte.. Hehe.. Sindre var 3 mnd han første gang, og Maren er ett og et halvt år.. [:D] Men jeg er hundre prosent sikker på at det går kjempefint.. [:)]

her har det vært knallvær i dag - jeg er også sliten og trøtt for tiden... det er slitsomt med to barn og lite søvn. Har kosa oss masse ute i dag da, lunsjen ble inntatt ute, men med forkjølet lillebror trakk vi inn før barne-tv og koste oss med hjemmelaget pizza til middag. Johanna elsker å lage mat med meg, og synes nok det smaker bedre også når hun har laget selv

Blir nok ike sent i dag, men vi får se - kanskje det dukker opp noe morsomt på tv'n?

Skal du ikke se Eurovisjon da, Lenemor? Her er mannen meget engasjert. Og jeg også, men det er jo ikke så overraskende. Husker sene kvelder på sovesofa i stuen og brus og potettgull fra jeg var liten. Sovnet alltid underveis og satser også på en dupp under poenggivingen i kveld....[8D]

Hjelpes - nei, større motstander av eurovisjonen enn meg finner du vel knapt - jeg har ikke sett det på 20 år

Huff føler med deg som stadig er i underskudd på søvn, lenemor[&o] Det er utrolig slitsomt i lengden! Håper det snart bir bedre! Hvordan ligger dere forresten ann i husbyggingen? [:)]

Almyrida: Håper du får det topp på blåturen i dag og at du koser deg med velfortjent og god mat[;)] Du har virkelig vært flink og stått på. 14 kg i minus er jo supert[:D]

Bertines mamma: Du er like sporty til tross for stor mage. Flinke deg[:D] Hvordan er det med bekkenet for tiden? Håper du lytter til kroppen og kjenner dine egne begrensninger[8D][;)]

Olive76: Du må legge ut resultatet etter dagens frisørtime[;)] Lenge siden jeg har sett bilder av de to nydelige prinsene dine[:)]

Jeg og trollungene har vært på togtur til byen sammen med naboen og ungene hennes som er jevngamle med mine. Kjempekoselig[:D] Ble en tur på Mc donalds, littegrann shopping og is ute i sola[8D] Kvelden har jeg brukt til å pakke. Reiser på jentetur til Tyrkia sammen med mor, søster mi, ei tante og et søskenbarn på onsdag[:D] Første ferien siden jeg ble alene for 1,5 år siden så det ser jeg VELDIG frem til[:D][:D][:D]

Ha en stråååålende lørdagskveld alle søte septemberdamer!

*Kine* - det skjer lite med husbygging er jeg redd... vi har jo fått byggetillatelse da, og planen var at de skulle starte graving og legging av rør til kabler (telefon, strøm, etc) denne uka, men de har ikke dukket opp. Satser på at de starter til uka. Så håper vi jo det går slag i slag etter det da

Hvordan går det hos dere da?  Med huset altså... men ellers også selvsagt. Tenk, det har gått halvannet år allerede? Det er sprøtt, jeg husker det jo som om det var i går. Dere får ha en super tur til Tyrkia, det må vel være en veeeldig fortjent ferie!?!

Du skal se det går fort når de først setter i gang, ja[;)] Her går det veldig unna hvertfall!
Har laget en liten blogg hvor jeg prøver å legge inn litt bilder etterhvert[8D]

www.trollungane.blogspot.com

Halvannet år har gått sykt fort ja[:-] Går veldig fint her med oss alle tre. Vi storkoser oss og samarbeidet med A går også over all forventning[:D] Hu nye samboeren er helt fantastisk med ungene[:)]

Så kjekt med blogg Kine!! Den har jeg lagt til favoritter! Spennende!

Stilig hus da!!! Komt langt![:D]

Back
Topp