Så var det ikke vår tur denne gangen

Paeonia

Glad i forumet
Himmelbarn
JuniJubel2021
Hei fine dere

Spiren min lever ikke lenger. Kort og brutalt. Det lille søte hjertet som banket så fint for 9 dager siden når jeg var 8+0 sto helt stille. Det gjorde nok mitt eget hjerte også når jeg så det. Stillheten og ansiktsuttrykket til jordmor bekreftet det jeg allerede visste. Jeg og mannen er utrøstelige.

Gruer meg så intenst til spiren skal ut. Er henvist til sykehuset, men har en del smerter allerede så mulig det kommer ut før?

På en eller annen måte må vi bare finne styrken til å prøve på nytt. Vi har heldigvis ett til embryo på frys. Håper så inderlig det blir terminspire, for IVF er ikke noe hyggelig for psyken eller kroppen.

Ønsker dere andre alt godt, og håper spirene deres klorer seg fast til termin:Heartred Det har vært så hyggelig å være en del av denne gjengen. Første gang på forum men kommer definitivt tilbake, forhåpentligvis ikke så lenge til. :Heartred

Kjære deg, så utrolig trist å lese dette :( ❤️
Det er så utrolig brutalt å få den beskjeden om at den lille ikke lever lenger..
Håper resten av aborten går så greit som mulig er, og at ventetiden til nytt innsett ikke blir for lang.
Stor klem :Heartbigred

Dette var trist å lese!! :( Noen ganger er dette gamet så ufattelig meningsløst. Sender deg mange gode tanker og håper at aborten går raskt og fint for seg, og at du snart ruger på en ny ivf-spire ❤️❤️

Kjenner så godt igjen hva dere kjenner på nå! Lykke til :Heartpink

Så trist lesing... Så vondt og brutalt. Håper dere blir godt ivaretatt - masse lykke til videre på reisen :Heartred

Dette var virkelig trasige nyheter, Paeonia :( Sender dere en varm klem og masse gode tanker ❤ Du vil bli savnet her i Mars-gruppa ❤

Huff, så fælt å høre. Det er skrekken for meg også :( hadde du noen mistanker fra før? Hvorfor isåfall?

Jeg er like langt som deg, og veldig redd for å oppdage det samme

Tusen takk for alle gode tanker og lykkeønskninger videre :Heartred Dere er gode :Heartred

Huff, så fælt å høre. Det er skrekken for meg også :( hadde du noen mistanker fra før? Hvorfor isåfall?

Jeg er like langt som deg, og veldig redd for å oppdage det samme

Hei,

Ikke ta skrekken av mitt tilfelle her. Husk at det oftere går bra enn dårlig! Har man en SA/MA har man jo gjerne behov for å prate om det, og vi (sukk, ville ikke være med i det "vi"et) blir gjerne mange på ett slikt forum som dette. Har vært fryktelig redd for SA/MA selv, men det hjelper jo virkelig ikke å gå å bekymre seg. Har prøvd selv å ikke gjøre det men er jo ikke så lett.

Fikk som sagt se hjertet som slo på 8+0. 8+2 oppdaget jeg litt rosa utflod på papiret, men kun på det ene tørket (beklager detaljer). Hadde samme dag vondt på en annen måte enn jeg har hatt tidligere men det gikk fort over. Noen dager senere hadde vi samleie og jeg blødde også pittelitt da. I går oppdaget jeg på nytt blod i utfloden men dog lite. Som den krisemaksimerende personen jeg er gikk jeg rett på nettet og bestilte ny ultralyd. I dag og i går har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt som jeg har vært tidligere. Ubehaget i magen har også vært av en annen karakter enn tidligere.

Jeg visste egentlig inni meg at dette ikke gikk veien. Er førstegangs men kjente at det ikke var helt riktig. Håpte i det lengste men var nok mer mentalt forberedt på dette enn mannen.

Fosteret ble målt til 8+1 i dag.

Huff Paeonia, dette var virkelig trist å lese. Det er virkelig helt hjerterått og jeg er veldug lei meg på deres vegne. Håper det klaffer for fullt ved neste forsøk❤️
Sender gode klemmer!

Hei,

Ikke ta skrekken av mitt tilfelle her. Husk at det oftere går bra enn dårlig! Har man en SA/MA har man jo gjerne behov for å prate om det, og vi (sukk, ville ikke være med i det "vi"et) blir gjerne mange på ett slikt forum som dette. Har vært fryktelig redd for SA/MA selv, men det hjelper jo virkelig ikke å gå å bekymre seg. Har prøvd selv å ikke gjøre det men er jo ikke så lett.

Fikk som sagt se hjertet som slo på 8+0. 8+2 oppdaget jeg litt rosa utflod på papiret, men kun på det ene tørket (beklager detaljer). Hadde samme dag vondt på en annen måte enn jeg har hatt tidligere men det gikk fort over. Noen dager senere hadde vi samleie og jeg blødde også pittelitt da. I går oppdaget jeg på nytt blod i utfloden men dog lite. Som den krisemaksimerende personen jeg er gikk jeg rett på nettet og bestilte ny ultralyd. I dag og i går har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt som jeg har vært tidligere. Ubehaget i magen har også vært av en annen karakter enn tidligere.

Jeg visste egentlig inni meg at dette ikke gikk veien. Er førstegangs men kjente at det ikke var helt riktig. Håpte i det lengste men var nok mer mentalt forberedt på dette enn mannen.

Fosteret ble målt til 8+1 i dag.

Kjære deg, får vondt av deg :( Selv om du hadde mistanker, så får man sikkert et sjokk likevel? Jeg har tidvis blødd endel i noen uker, og var på ultralyd da jeg var 7+5. Da så alt helt fint ut. Men har som deg en dårlig følelse likevel, uten at jeg egentlig har noen årsak utenom disse blødningene jeg hadde i forkant av forrige ultralyd. Føler det er uendelig lenge å vente på ultralyden vi har planlagt i uke 12. Er 9 uker nå.

Det går heldigvis ofte bra ja ❤️ Ønsker dere all lykke med neste spire. Takk for at du delte din erfaring ❤️

Uff, så trist å lese :(:Heartred
Håper en ny spire sitter veldig snart, og sender en stor klem :Heartred

Kjære deg, får vondt av deg :( Selv om du hadde mistanker, så får man sikkert et sjokk likevel? Jeg har tidvis blødd endel i noen uker, og var på ultralyd da jeg var 7+5. Da så alt helt fint ut. Men har som deg en dårlig følelse likevel, uten at jeg egentlig har noen årsak utenom disse blødningene jeg hadde i forkant av forrige ultralyd. Føler det er uendelig lenge å vente på ultralyden vi har planlagt i uke 12. Er 9 uker nå.

Det går heldigvis ofte bra ja ❤️ Ønsker dere all lykke med neste spire. Takk for at du delte din erfaring ❤️

Ja, sjokk ble det alikevel. Har aldri hylgrått slik på gaten blandt fremmede før, ett under at jeg klarte å gå til bilen etterpå. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å miste enda senere i svangerskapet.

Høres ikke kjekt ut å blø, men det er jo fint at alt så fint ut på UL selv etter du hadde blødd. Da hadde nok jeg også klart å slappe mer av. Vet om noen som har blødd gjennom hele svangerskapet og det har gått fint. Å være gravid er visst en tålmodighetsprøve. Men om engstelsen tar overhånd og økonomien tillater det går det jo an å ta en UL mellom nå og uke 12. Ønsker deg masse lykke til med marsspiren :Heartred

Og takk for omtanken :Heartred

Masse lykke til videre! Må neste ivf spire sitte ❤️

Back
Topp