så var det ikke dæven alikevel

VilSåGjerne

Forumet er livet
hausken hadde ringt sentrumslegene,og de hadde ikke skikkelig utstyr til å sjekke meg[:(]

så eg fikk to andre nr te gynekologer de brukte her i bergen. den ene klinikken hadde nettopp stengt når eg ringte og de hadde stengt i morgen.
den andre klinikken der var det sykdom så kom ikke gjennom telefonen i dag. og at i morgen var de stengt.

ringte hausken igjen,så vist eg ikke får time hos en av disse gynekologene så må eg komme ned te haugesund 24\2 for ul..... ellers måtte eg vente en uke ekstra før eg startet på sprøytene[&:][:(](?)

no bare raste hele verden min sammen igjen, Gud så eg reagerer på den sprayen då........ blir galen eg

men skal prøve å roe meg ned no og bare nyte helgen best mulig..... så får eg ta ringerunden igjen på mandag

åneiii[:@]

phu glad jeg fiksa ul  timer før jeg i det hele tatt ble sprayer..
men det hjalp vel ikke deg nå..sorry

men det kan da ikke være SÅ vanskelig...sykehusene da??

Har du ringt betanien og hørt om de har noe? Er som regel maks 2 uker vente tid der og da kommer du jo til før 22 også[:)] Jeg ble sendt dit av sentrumslegene siden de ikke hadde utstyr som du sa!
Synd det ble så mye styr for deg[:(] Krysser fingerne for at det ordner seg snart!

eg bare måååååååååå få tatt på noen,for d e uaktuelt at eg skal gå på medisiner i over en uke ekstra,det er glemmesak,så då skal eg heller reise te haugesund og betale 700 kr i reise[&:]

ORIGINAL: Ivara

Leit at det skal bli så mange opp- og nedturer. Håper det ordner seg på mandagen når du ringer på ny.

Dette var da leit da, jeg som nettop har vær inne på din tidliger post i dag.

For vel si det som det er man kan ikke tenke økonomi når vi er i denne bransjen, pengene forsvinner fort ut på medisiner m.m. men det var synd at du må ut med reise penger da, men kan du få det dekket på en reiseregning?

ORIGINAL: twinanne

Dette var da leit da, jeg som nettop har vær inne på din tidliger post i dag.

For vel si det som det er man kan ikke tenke økonomi når vi er i denne bransjen, pengene forsvinner fort ut på medisiner m.m. men det var synd at du må ut med reise penger da, men kan du få det dekket på en reiseregning?

ka mener du?

Jeg tror noen får dekket hotell overnatting på uttak og reise av trygdekontoret, men jeg er noe usikker på dette har ikke spurt i Porsgrunn for jeg bor for nærme, jeg har bare drøye tiimen med bil til klinikken. men det er kanskje greit å sjekke dette opp, det hadde jo vært greit å få dekka det man kan.

ORIGINAL: twinanne

Jeg tror noen får dekket hotell overnatting på uttak og reise av trygdekontoret, men jeg er noe usikker på dette har ikke spurt i Porsgrunn for jeg bor for nærme, jeg har bare drøye tiimen med bil til klinikken. men det er kanskje greit å sjekke dette opp, det hadde jo vært greit å få dekka det man kan.

skal sjekke opp i det. har vært fall tatt vare på alle kvitteringer,og alle reisekvitteringer[:)] har full kontroll her[:D]

Back
Topp