Så var det hopping i halmen da...

Gull nummer 3

Glad i forumet
...ble inspirert av tråden ang unnfangelse. Jeg lurer på om dere er mer eller mindre yre om dagen? Hos oss er det rimelig dødt om dagen nemlig. Er vi alene om det tro?? Har kanskje sex en gang i mnd...
Forrige gang var jeg nemlig så lysten så mannen måtte takke nei til slutt..hehe[:D]

Her går det VELDIG opp og ned. Noen dager får jeg virkelig lyst, og da kan det hende at det blir noe på mannen både en og to ganger. Andre dager er lysta virkelig på bånn, og der kan den bli i lange perioder.

ORIGINAL: Gull nummer 3

...ble inspirert av tråden ang unnfangelse. Jeg lurer på om dere er mer eller mindre yre om dagen? Hos oss er det rimelig dødt om dagen nemlig. Er vi alene om det tro?? Har kanskje sex en gang i mnd...
Forrige gang var jeg nemlig så lysten så mannen måtte takke nei til slutt..hehe[:D]

Sign!

Ja er nok vanlig med litt opp og ned!

Skjønner godt at det sitter igjen fra da dere mistet Vugge!! Sånt setter seg automatisk vil jeg tro. Du får heller gi han en skikkelig omgang rundt fødsel..da vil man jo at barnet skal UUUUT[:D]

Er ikke sååå viktig med den sexen heller!! For da hadde vi fått problemer slik ståa er nå.. Er liksom det siste vi tenker på om dagen[8D] Meeeen det kommer nok bedre tider for litt viktig er det da..hehe[:D]

Men jeg føler litt på det at jeg har et barn i magen og føler at det er med liksom..litt vemmelig følelse[&:]

Har nok en relativt lav libido for tiden, men sier ikke nei når mannen min spør...
men det er nok fordi han ikke spør så ofte [8D] En gang i uka ca...

Jeg spør som regel når jeg vet han er utslitt eller skal se sport...bare for å virke mer interessert enn jeg er, ikke for jeg vil, men det vet jo ikke han!! [:D][:D]

Som regel har vi hatt sex 2-3 ganger i uka, men etter jeg fikk en blødning for to uker siden har jeg holdt litt tilbake. Vil vente til etter ultralyden på onsdag sånn at vi får sett hvor morkaka ligger å sånn.

veldig variert her, men mindre enn før, slitsomt med en aktiv 2 åring og begge er i jobb. får satse på det tar segopp etter hvert[:D]

hehe [:)]
har vært litt lite i d siste.. gubben hadd en periode dær han ikke villa for han villa itj skad ho [8D]
gjekk over når æ sa at d itj va nå fali [;)]
men han e så sliten etter jobb at han itj gidde kvar dag. så bli ca 2-3 gang i uka.
mæst i hælgen da [:)]
han må nokk si næj vældi ofte ja :P hehe stakkar

har aldri mesta løsta når æ har gådd gravid her har vi sex som normalt å det vil si flere ganga for uka=)

Jeg er faktisk PLAGSOMT mye kåt. Vil ha flere ganger daglig, men blir stort sett blir det max 1.
Er helt ekstremt.. Men er godt at mannen tar det med et stort smil, og erter meg litt [:D].
Så er egentlig heldig sånn sett da[:)]

Her har det stort sett vært en gang per uke, mye pga meg som har hatt vond rygg og vært så trett...
Sambo er yr hele tiden, så regner med det blir mer nå når formen er så betraktelig mye bedre...håper iallefall det [:D]

Her er det også ganske så rolig på den fronten, første gangen vi prøvde etter jeg ble gravid fikk jeg blødninger, neste gang vi prøvde fikk så kraftige kynnere at jeg trodde det var rier. Så her hjemme er det redselen som har tatt lysten min [&:]
Men jeg er kjempe kosen da, så nær er vi hvertfall [:)]

Her er det også ganske lunkent. Gubben har lyst på hele tiden, men har liksom ikke noe lyst jeg. Ender opp med at han får seg en gang i uka, gjerne på lørdags morgen da jeg er mest opplagt[8D] Men prøver å skjerpe meg for hans del[:)]

Det er egentlig uforandret, ca fire ganger i uka i gjennomsnitt kanskje, men varierer selvfølgelig hvis en er stressa, eller syk eller noe... Var litt skjeldnere da jeg var på det kvalmeste, men ikke så ille som jeg hadde frykta, hehe[8D] Også den dagen vi var 8 uker på vei... da turte jeg ikke, høhø[&:]

Godt å vite det ikke bare er her da!! Det hjelper jo ikke at vi er i 100% jobb begge to og har to aktive jenter rundt oss dagen lang... Litt av gleder er for min del å være spontan..men det er ikke så lett med barna i hus..hehe[:D] Er egentlig ganske sliten jeg[&:] Men håper på bedre tider!![8|]

Relativt lite her også[&o] Prøver innimellom da, får så dårlig samvittighet om det går for lenge.. Men sambo er heldigvis svært forståelsesfull, og maser aldri[:)]

ORIGINAL: marina1

nei her er det heller sjeldent.. har jo mista lysten helt.. syns egentlig det er noe dritt,tror sambo føler seg litt avvist, men han er jo bare snillest, .. men frister bare ikke.. ubehagelig er det og.. sku trodd ungen lå helt nede å sperra eller noe.. jaja.. får håpe vi får tatt igjen litt etter fødsel, elelr at det kommer seg..

omtrent samme her..
vil så gjerne ha lyst, men slik er det desverre ikke..

med de 2 første var det så vondt med sex at det ble fint lite. men nr 3 var det mer enn til vanlig men ikke så kaniner at naboene måtte rømme. denne gangen er det litt både og. har vært veldig vondt men blir bedre heldigvis. men har mindre enn det har vært i snitt det siste året. men ikke sånn at jeg er bekymra hehe. er vel normalt at hyppigheten varierer. er liksom greit å ha overskudd til det også tenker jeg. litt kjedelig å bare å ligge som ett lik noen homper på

har gått opp og ned siden Tuva ble føddt.. faktisk et under at jeg er gravid igjen[8D]
Men har faktisk hatt en PITT LITEN periode med lysten oppe nå.. Men daler vel snart ned igjen..

vel å merke at vi bor på 39kvm, å tanken på å ha sex med typen når Tuva ligger 30cm unna i egen sex setter liksom ikke igang lysten for å si det sånn.. hehe
Så vi UTNYTTER tiden vi har barnevakt[8D]

Back
Topp