så var det HELG!!!

å det må vera ein krevende og kjempe viktig jobb! [:)] og sikkert veldig tøff jobb...[&o]

Mye triste skjebner der ja.. Men utrolig givende å jobbe med slike pasienter. Jeg synes det er viktig å ha en jobb der man føler at man gjør noe for samfunnet... Med Frp får vi sykepleierne mer lønn.... Yihaaaa....[:D]

ja heilt einig, alle jobber er like viktige så lenge ein føler det er riktig for seg sjølv.
Eg har slitt ein del fram og tilbake ang jobb valg...fordi eg alltid har hørt på kva som blei forventa av meg og glemte kva eg sjølv ville...no veit eg at ingenting blir bra nok for den personen eg alltid såg opp til uansett, så vil gjerne fortsette å jobbe med barn, det syns eg er viktig!
ha ein givende kveld på jobb![:)]

lykke til med skolen[:D] du står på du[:D]

I kveld skal jeg bare slappe av foran tv, og pc`en. Imorgen skal jeg på bursdag til mammaen min [:)] Samboeren min jobber i nordsjøen, og han kommer hjem på TIRSDAG [;)] Det gleder ejg meg til!

Ja det er viktig at man jobber med noe som man føler er rett.. Jeg skal bli helsesøster med tiden.. Men må jobbe noen år først.. Har også lyst å jobbe med barn.. koselig det [:D] ska slappe av litt med min kjære nå før jeg drar.. Ha en god natt

God jobbehelg Trine! Håper du har rett i at vi sykepleierne får mer lønn med FRP i regjeringen. Jeg har nemlig vondt for å tro at noen partier øker lønna vår![8|] Kos deg på jobb!

Back
Topp