Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kva planer har folk for helga då? eg har ingen andre palner enn å sove lengre enn til kl 7, og bli frisk[;)] eller som fiorelina seier..du er ikkje sjuk men gravid heheh[:D] eg tviler no litt men håper så klart!!
Må legge til at jeg bare TROR at du er gravid..
Men du ser jo om jeg hadde rett i det når du tester om noen dager...[;)]
Hva vi skal i helga?
Daffe, tenker jeg.. [8|]
Prøve å ha en koselig helg sammen med mannen min uten å bruke penger[8D]
Blir vel noen timer her på forumet tenker jeg.. [;)]
så klart du berre tror, så lenge du ikkje er synsk så hehe[:D] men du gir meg gode håp, og hjelper meg å holde motet oppe, DU ER EIN GOD VENN! og eg veit at viss testen blir negativ så stiller du opp då også[:)] DU EI GOD JENTE DU!!!
Huff, jeg er gressenke i helga! [:(] Blir vel sittende inne å se på disney channel tenker jeg.. En snartur på jobb i morgen, fra åtte til det roer seg ned (jobber på kafé).
Men egentlig er det litt greit å være alene og da, selv om jeg ikke innrømmer det til gubben... [;)]
Jeg skal jobbe jeg.. 3 netter fra inatt.. Og jeg som ikke fikk sove lenger enn til kl 7 idag.. og får ikke sove på ettermiddagen.. Ser for meg en fæl natt.. Men men... Sånn er nå dette yrket da, ikke fri alle helger... [&o]
Jeg skal besøke en veninde i morgen for sambo skal feire bursdagen sin. Tror ikke at inndoor paintball er noe for gravide damer. heheh...
Eller sblir det og slappe av tenker jeg.
Klem
Paintball, ja..
..broder'n var med på det kvelden før bryllupet sitt, og måtte ha en hel venninnegjeng til å sminke bort et DIGERT RØDT skuddsår på halsen neste dag..
Viser likevel på noen bilder..
hehehe, nei for IZA pusen min er sterilisert[;)] no har eg ete snart ein halv liter is på 2 dager..hmmm...og spiste masse no...og er enda sulten...HUFF, SJØLVDISIPLIN KVA ER DET???!!! FY IZA! KLAPS PÅ HANDA!!!!!
men har mensmurringer i magen no, så lurer nok litt på om kroppen har spøket litt med meg atter ein gang..hmm...