Så var det helg igjen!

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hva skal alle dere fine damene i helgen da? :) Selv har jeg ikke lagt de store planene enda da jeg sliter med forkjølelse og bihuler, men skal i bursdag på søndag hvertfall :)

Alle mann har fri så vi skal bare kose oss sammen det er hvertfall den foreløpig planen.
Blir nok noen turer ut, vi har fantastisk vær nå - måtte det bare holde ;)

Snakka litt om en tur i svømmehallen.
Vi får se hva vi finner på forno lurt.

God Helg! Og masse god bedring. :)

Alle mann har fri så vi skal bare kose oss sammen det er hvertfall den foreløpig planen.
Blir nok noen turer ut, vi har fantastisk vær nå - måtte det bare holde ;)

Snakka litt om en tur i svømmehallen.
Vi får se hva vi finner på forno lurt.

God Helg! Og masse god bedring. :)

Ja, her og er det et nydelig vær :) Så håper jeg blir bedre i form så man kan nyte det fine været litt, håper det varer lenge ja :D

Tusen takk for det. God helg til deg også! :)

Har egentlig ingen planer. I kveld må jeg ut på tur med hunden, så skal jeg slappe av i sofaen! Så får vi se hva vi finner på resten av helga :-)

SAmboer er på guttetur så det er jeg og snuppa på 4 som er hjemme. Vet ikke hvordan det går med formen min alene med henne i helga så har ikke planlagt noe. Har svigers i bakhånd om det blir for ille. Men om det blir for ille og jeg må ty til svigers så må jeg jo fortelle først at jeg er gravid ;) Og iv hadde planlagt å fortelle det neste helg når vi skal feire bursdagen min.. hehe.. Samboer vil jo også være med da..

I morra skal ene guttungen i bursdag, så vi tar med han andre ut i skogen og skal grille pølser og kose oss med kakao i det ille fine været vi har om dagen;)

Nå har jeg nettopp tatt siste blodprøve, gleder meg til å få svar over helgen:) i kveld og i morgen skal jeg på skolen. På søndag har vi snakket om en tur i dyreparken. Så de helt store sprellene blir det ikke ;)

Har syk gutt så blir nok en rolig helg. Håper at vi er bedre tilmsøndag så vi kan komme oss ut en tur. God helg allebsammen :)

Her blir det heller rolig. I bursdag i morgen. Formen er ikke på topp, så blir nok rolig for min del :)

blir vel en ganske rolig helg, er ikke så mye jeg orker for tiden. i morgen er det vel en hel haug fotballkamper sambo skal se... søndag snakker vi litt om å ta med oss gullet på lekeland, han har vært syk noen dager og har mye innestengt energi...

Så koselig å lese gjennom deres planer for helga :) Jeg vil ønske dere en riktig god helg, alle sammen! :D

Og så har jeg fått time til tidlig ultralyd mandag formiddag så det blir nok endel tenking rundt dette i løpet av helga :-) Grugleder meg litt kjenner jeg ;)

Jeg ønsker å få se nærmere på termin.. Har hatt masse plager siden begynnelsen av januar og legen mistenker at jeg kan ha blitt gravid før jeg slutta på pillen .. Men tar tidlig ut privat for å se om jeg er 7 eller 11 uker på vei.. Veldig greit å vite det på denne tiden. Vil jo også påvirke tiden for å ta ordinær ultralyd ;)

Jeg ønsker å få se nærmere på termin.. Har hatt masse plager siden begynnelsen av januar og legen mistenker at jeg kan ha blitt gravid før jeg slutta på pillen .. Men tar tidlig ut privat for å se om jeg er 7 eller 11 uker på vei.. Veldig greit å vite det på denne tiden. Vil jo også påvirke tiden for å ta ordinær ultralyd ;)

Så spennende da du!! Gleder meg masse til oppdatering! Tenk om du er 11 uker a!! Kjære vene :) Da hadde jeg blitt litt misunnelig tror jeg :P

Så spennende da du!! Gleder meg masse til oppdatering! Tenk om du er 11 uker a!! Kjære vene :) Da hadde jeg blitt litt misunnelig tror jeg :p

Hehe.. Var så uvirkelig da legen påstod det i dag så jeg kunne ikke vente med å bestille ultralydtime da jeg kom hjem.. Ble bare så overrasket over at jeg fikk time allerede mandag.. Men er jeg så langt på vei så må jeg dessverre flytte til september.. Og det synes jeg er veldig skummelt :-(

Ønsker deg lykke til på UL :) Spennende :)

Hehe.. Var så uvirkelig da legen påstod det i dag så jeg kunne ikke vente med å bestille ultralydtime da jeg kom hjem.. Ble bare så overrasket over at jeg fikk time allerede mandag.. Men er jeg så langt på vei så må jeg dessverre flytte til september.. Og det synes jeg er veldig skummelt :-(

Ja men kan jo være litt her likevel??!?! :) :)

Back
Topp