Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle mann har fri så vi skal bare kose oss sammen det er hvertfall den foreløpig planen.
Blir nok noen turer ut, vi har fantastisk vær nå - måtte det bare holde
Snakka litt om en tur i svømmehallen.
Vi får se hva vi finner på forno lurt.
God Helg! Og masse god bedring.
Så spennende med UL! er det noen spesiell grunn til at du har fått time?Og så har jeg fått time til tidlig ultralyd mandag formiddag så det blir nok endel tenking rundt dette i løpet av helga Grugleder meg litt kjenner jeg
Jeg ønsker å få se nærmere på termin.. Har hatt masse plager siden begynnelsen av januar og legen mistenker at jeg kan ha blitt gravid før jeg slutta på pillen .. Men tar tidlig ut privat for å se om jeg er 7 eller 11 uker på vei.. Veldig greit å vite det på denne tiden. Vil jo også påvirke tiden for å ta ordinær ultralyd
Så spennende da du!! Gleder meg masse til oppdatering! Tenk om du er 11 uker a!! Kjære vene Da hadde jeg blitt litt misunnelig tror jeg
Jeg ønsker å få se nærmere på termin.. Har hatt masse plager siden begynnelsen av januar og legen mistenker at jeg kan ha blitt gravid før jeg slutta på pillen .. Men tar tidlig ut privat for å se om jeg er 7 eller 11 uker på vei.. Veldig greit å vite det på denne tiden. Vil jo også påvirke tiden for å ta ordinær ultralyd
Hehe.. Var så uvirkelig da legen påstod det i dag så jeg kunne ikke vente med å bestille ultralydtime da jeg kom hjem.. Ble bare så overrasket over at jeg fikk time allerede mandag.. Men er jeg så langt på vei så må jeg dessverre flytte til september.. Og det synes jeg er veldig skummelt :-(