Eit kort opphold for meg her inne - igjen. Etter sju MA/SA gir eg opp. Var på UL i dag, og det var som forventa; ikkje noko liv. Fekk mifegyne på avdelinga og skal ta resten av tablettane søndag morgon. Men har allereie byrja å blø ein god del og har krampe i magen pluss ryggsmerter - så det virkar som ting er igang allereie. Har lest at i nokre få tilfelle startar aborten kun på mifegyne.
Er tom og nummen i dag. Det var så travelt på avdelinga i dag, så fekk ikkje nokon skikkeleg samtale. Kun undersøking, det formelle og info om korleis eg skal ta tablettane. Og eit lite klapp på skuldra og lukke til.
Lukke til med kva, liksom...
Skulle så gjerne hatt ein god, trygg, varm person å gråte litt hos no. Mannen min er dessverre best i medgang, ikkje så god på motgang.
Er tom og nummen i dag. Det var så travelt på avdelinga i dag, så fekk ikkje nokon skikkeleg samtale. Kun undersøking, det formelle og info om korleis eg skal ta tablettane. Og eit lite klapp på skuldra og lukke til.
Lukke til med kva, liksom...
Skulle så gjerne hatt ein god, trygg, varm person å gråte litt hos no. Mannen min er dessverre best i medgang, ikkje så god på motgang.