Så var det heilt over

TilPanama

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Eit kort opphold for meg her inne - igjen. Etter sju MA/SA gir eg opp. Var på UL i dag, og det var som forventa; ikkje noko liv. Fekk mifegyne på avdelinga og skal ta resten av tablettane søndag morgon. Men har allereie byrja å blø ein god del og har krampe i magen pluss ryggsmerter - så det virkar som ting er igang allereie. Har lest at i nokre få tilfelle startar aborten kun på mifegyne.
Er tom og nummen i dag. Det var så travelt på avdelinga i dag, så fekk ikkje nokon skikkeleg samtale. Kun undersøking, det formelle og info om korleis eg skal ta tablettane. Og eit lite klapp på skuldra og lukke til.
Lukke til med kva, liksom...
Skulle så gjerne hatt ein god, trygg, varm person å gråte litt hos no. Mannen min er dessverre best i medgang, ikkje så god på motgang.

Forferdelig urettferdig at du må igjennom dette atter en gang :( sender deg en skikkelig stor og varm styrkeklem ♥️

Håper du får alle støttemedisiner som finnes beste gang ♥️

Vet ikke hva jeg kan si for at du skal føle deg bedre. Det er bare vondt, jeg vet:Heartred

Veldig leit å høre. Du burde få mye bedre oppfølging etter noe sånt :-( Stor styrkeklem!! <3

Sniker: ring jordmor i kommunen for å få noen å snakke med. Forferdelig at du må gå igjennom dette enda en gang

Eit kort opphold for meg her inne - igjen. Etter sju MA/SA gir eg opp. Var på UL i dag, og det var som forventa; ikkje noko liv. Fekk mifegyne på avdelinga og skal ta resten av tablettane søndag morgon. Men har allereie byrja å blø ein god del og har krampe i magen pluss ryggsmerter - så det virkar som ting er igang allereie. Har lest at i nokre få tilfelle startar aborten kun på mifegyne.
Er tom og nummen i dag. Det var så travelt på avdelinga i dag, så fekk ikkje nokon skikkeleg samtale. Kun undersøking, det formelle og info om korleis eg skal ta tablettane. Og eit lite klapp på skuldra og lukke til.
Skulle så gjerne hatt ein god, trygg, varm person å gråte litt hos no. Mannen min er dessverre best i medgang, ikkje så god på motgang.

Så urettferdig ❤️ SA startet etter Mifegyne hos meg nå for to uker siden, men fikk beskjed å ta Cytotec-ene etterpå som planlagt selv om jeg visste at aborten var ferdig. Sender deg en kjempeklem og håper med alt jeg har at spiren deres sitter neste gang ❤️

Ord blir fattige ❤ Så vannvittig vondt og urettferdig. Klem ❤

Det finnes lite man kan si for å trøste noe sånn, men jeg håper du har personer rundt deg som kan gi deg massevis av kjærlighet <3 Ord blir fattige..

Sniker fra novembergruppa. ikke gi opp:oops:
Jeg mistet 9 ganger før vi fikk datteren vår. Det kan fortsatt være mulig for deg!
På utredning fant legene ikke noe galt så som et siste forsøk ble vi henvist til fertilitetsklinikk. Der kunne de kanskje se hvis det var noe galt med eggene mine.
Fertilitetsklinikken fant de forhøyet nivå av antikardiolipid. Den hadde blitt testet to ganger før på det lokale sykehuset og da hadde den vært normal.
Når de tok ut eggene mine og lot de bli befruktet viste det seg at de tar imot to sperm. Det kan gjøre at et embryo kan utvikle seg i noen uker før hjertet stopper. Jeg opplevde at ved mine MA så stoppet hjertet alltid mellom uke 7-8.

Back
Topp