Så var det gått en uke siden lillegutts operasjon

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Og vi har tatt av plastrene! Alt så kjempefint ut. Ingen tegn til noe infeksjon. Var bekymret en stund fordi det ble så mye avføring på pungen og sånn, så vi lurte på hvordan det ville gå hvis det kom bakterier i såret. Men var ingen grunn til bekymring, alt er bare bra! :) Veldig godt å være ferdig med det!

jeg har vært litt vekke her så har ikke fått med meg hva lillegutten din har gått igjennom :-(
kan tenke meg det har vært bekymringsfullt for deg som mor :(  
Men så utrolig godt å høre at sårene ser fine ut og at formen er bra :) 
masse god bedring videre til gutten din :) håper han er i full fres til jul :)

Litago2småtroll skrev:
Så bra at alt gikk fint:)
Sikkert godt å være ferdig med det:)

så deilig å slippe den bekymringen:)

t0mmelise skrev:
jeg har vært litt vekke her så har ikke fått med meg hva lillegutten din har gått igjennom :-(
kan tenke meg det har vært bekymringsfullt for deg som mor :(  
Men så utrolig godt å høre at sårene ser fine ut og at formen er bra :) 
masse god bedring videre til gutten din :) håper han er i full fres til jul :)

Han opererte ned begge testiklene for en uke siden. Var en rutineoperasjon for kirurgene på Ullevål, de var iallefall 3 gutter inne til samme operasjon samme dagen. Formen hans er strålende, men vi har holdt han hjemme fra bhg denne uka, og starter ikke før mandag igjen. Skal ikke ha slag mot pungen helst, og det er ikke så lett for bhg-personalet å følge med ham hele tiden heller. Så derfor tar vi disse dagene selv. Er et ansvar jeg ikke vil legge på bhg rett og slett.

Så herlig at det har gått så bra:)

Stakkars lille da. Men så godt å høre at alt er bra. Det må være en stor lettelse.

Så bra!! :)  Da er det bare å glede seg til jul; uten bekymringer! :)

Back
Topp