Så var det fredag - og helg!

lenemor

Forumet er livet
Det er morsomt, for alltid(!) når jeg skal skrive helg så skriver jeg helt... skriver ikke så ofte om helter så jeg vet ikke hvorfor det ordet sitter sånn i fingrene mine...

I dag har jeg sovet sååå godt. August vekket oss ti på fire, og holdt det gående til ti over halv fem i morges med hyl og hulk, han ville ikke sove, men sovnet nå til slutt.. og så sov vi igjen til jeg vet ikke når... det må ha vært sju i alle fall. Johanna kom inn på rommet til oss etter hvert, så listet vi oss på badet så Johanna fikk badet mens August og jeg ordnet oss

G sto opp ni, og var superlykkelig for å få sove lenge - kanskje det blir min tur i morgen?

I dag er det grått og regn igjen, August kryper rundt og roter og piller på alt - han har allerede plaget søsteren sin så hun helte yoghurt i hodet sitt (ja, nyvasket hår som allerede er fullt av yoghurt - han grep etter begeret og hun skulle holde det unna han, så hun tok det over hodet)

Haha.. Off.. Ikke meningen å le, men den youghurtepisoden høres kjent ut.. Også med drikke av ulike slag.. [:D] Alltid spesielt kjekt når de nettopp har dusja.. [8D]
Her er det fridag i dag! Skal prøve å rydde huset skikkelig før ferien, sånn at vi slipper å komme hjem til rotete hus.. Det hater jeg.. Må vaske litt klær og sånn som vi skal ha med på ferie og.. Bare en vakt igjen i morgen nå, så er det ferie.. Herlig! [:D]

Den var kjip, Lenemor[:o] Rett inn i dusjen igjen da..

Her ble vi vekket av søpplebilen i 0700 tiden.. Mina har det med å stå opp om natta, for å leke for tiden[:@] Hun går rett inn i stua og skrur på tven, så nå har skrur jeg lyden på tven litt høyt før jeg legger meg. For da våkner jeg i hvertfall når hun skrur på den, for ikke alltid jeg har våknet med en gang. Aner jo ikke hvor lenge hun har vært våken liksom[&:] Fulgte henne tilbake i seng og litt sutring ble det, men hun sovnet ganse fort. Heldigvis!! For jeg var stup trøtt.

Jeg har akurattt levert henne nå. Vi skal toge til Oslo etterpå, da Mina skal til pappaen sin i helgen. I morgen kommer basisjentene på god mat og litt vin blir det. Litt bursdagsfering, men også en avslutning da vi flytter til uka. Hatt samme basisgruppe i 3 år. Vi er 5 jenter tilsammen. Kommer til å savne dem.

Så lite folk det var her på en fredag da? [:D]
Her er vi godt i gang med rydding og vasking.. Med musikk på bånn gass danser jeg meg gjennom rommene med vaskekosten.. [:D]
"Could you be loooooooooved".. Meg og Bob Marley.. Bedre sommermusikk finnes ikke.. [:D]

God formiddag [:)]

I dag blir det en liten tur ned på NAV med noen papirer, også blir det vel å møte noen venner i byen tenker jeg, sammen med kjæresten, også bare nyyyyte det fantastiske været [:)] I kveld skal jeg til ei venninne tenker jeg, finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen - sånt har blitt ett skikkelig problem for tiden [:-] Tenker jo SÅ mye mer på hvordan jeg kler meg, sminker meg osv - deilig egentlig [;)] For i morgen er det fest - og Søndag kommer Leah og William hjem igjen og det blir så fint [:D]

Jeg har en kamerat som har to kattunger som veldig snart er gi bort klare, og Leah skal få den ene av han, og hun kommer til å bli såååå lykkelig når hun får høre at hun kan ta den med seg hjem, har jo lovet henne katt siden jeg og pappa'n flyttet fra hverandre, og det glemmes IKKE [:)][:D]

Håper alle fantastiske mamma'er her inne får en fantastisk dag [:D]

Bob Marley - jeg ELSKER!! En favoritt er don't rock my boat, men det meste går [:)]

Så koselig med kattunge Råsa! Johanna har begynt å hinte om at hun har lyst på kattunge også, men vi har jo to katter fra før. Vi har lovet at om det skjer noe med en av dem så vi bare har en igjen skal hun få en kattunge - for når vi først har vent oss til å ha katt blir det nok til at vi fortsetter med det tenker jeg

I natt har jeg hatt 2 timer med søvn! Jepp!!! Aslak begynte rundt 2-tiden og holdt det gående til kl var 6! Var lettet over at mannen hadde anledning til å komme senere på jobb slik at han kunne levere Solveig i bhg! Det var hennes siste dag i bhg og hun hadde med seg gaver og kake! Planen var å ta buss til bhg da bilen var på service i dag. Glad at jeg slapp det og bare kunne sovne da Aslak sov. Han våknet kl 8 så det var ikke rare søvnen! På dagen i dag sov han bare 1 time og har vert sutrete siden det! Mistenker at det var noe mais-tull i pølsene han fikk i går for han har ikke hatt lyst på mat i dag! Nå har jeg booket kiropraktortime og healer-time for han! Han skulle visst også få noe fjernhealing hver kveld frem til tirsdag! rart men kjempespennende!!

Nå har jeg vasket badet, mannen har støvsugd stuen og ryddet!! Herlig![:D]

Solveig var med i butikken i ettermiddag, der møtte vi en jente som heter Solveig! Hun blir fire år 3 dager før Solveig!! Rart det der.. de fant tonen med en gang og det skulle tro de hadde vert venner hele livet!! Bare så synd at de ikke bor her i området..

Stakkars Actrine - hadde jeg vært nærmere skulle jeg jammen tatt med meg Aslak hit en tur mens du fikk deg en god cowboy-strekk - jeg er sikker på at han og August hadde hatt det topp sammen. Morsomt med de to solveigene da! [:D]

Vi har kost oss med god middag, og Johanna har fått seg staffeli i dag med papirrull og krittavle - hun er helt i ekstase over den, for hun er så glad i å tegne. Ellers gjør hun sitt beste for å drive moren sin fra vettet - hun er så vanvittig provoserende for tiden - alt jeg sier hun skal gjøre må hun protestere på, og om jeg ber henne ikke gjøre noe må det gjøres elleve ganger til... og alt gjøres til refrenget "ej skal ikke gjøre det meire nå". Hun ble lagt for en halvtime siden, og hun sitter nå og synger for full hals på rommet sitt... gi meg styrke [:@]

Ellers gjør hun sitt beste for å drive moren sin fra vettet - hun er så vanvittig provoserende for tiden - alt jeg sier hun skal gjøre må hun protestere på, og om jeg ber henne ikke gjøre noe må det gjøres elleve ganger til... og alt gjøres til refrenget "ej skal ikke gjøre det meire nå".
ORIGINAL: lenemor

Stakkars Actrine - hadde jeg vært nærmere skulle jeg jammen tatt med meg Aslak hit en tur mens du fikk deg en god cowboy-strekk - jeg er sikker på at han og August hadde hatt det topp sammen. Morsomt med de to solveigene da! [:D]

Vi har kost oss med god middag, og Johanna har fått seg staffeli i dag med papirrull og krittavle - hun er helt i ekstase over den, for hun er så glad i å tegne. Ellers gjør hun sitt beste for å drive moren sin fra vettet - hun er så vanvittig provoserende for tiden - alt jeg sier hun skal gjøre må hun protestere på, og om jeg ber henne ikke gjøre noe må det gjøres elleve ganger til... og alt gjøres til refrenget "ej skal ikke gjøre det meire nå". Hun ble lagt for en halvtime siden, og hun sitter nå og synger for full hals på rommet sitt... gi meg styrke [:@]

Høres ut som du har vært hjemme hos oss jo [:'(]
lir så provosert for tida, at jeg holder på å tilte!
Idag har det vært ille, for jeg har vært så trøtt etter
jobb, men nå sover ho, og vi skal ha junkfood [:D]

Maja er AKKURAT som JOhanna og Linnea....ting SKAL protesteres på og hun må for all del ikke høre på meg....AAAARRRG!!!

Ellers startet dagen med en trist beskjed for meg i dag. Nå ligger mormor for døden. Jeg skyndte meg ned til Tønsberg på søndag og var til mandag, for da var mormor dårlig. Og i natt trodde de at hun ikke skulle klare natta gjennom. Så nå venter vi bare på beskjeden. Jeg håper det går fort nå, for det er ikke noe særlig for henne å ligge sånn. Og det er ikke håp om at hun skal komme seg. Stakkars liten. Hun var så bitteliten og skrøpelig da jeg så henne, men det var godt å kose litt og stryke på henne da jeg var der.

Ellers har vi brukt dagen på å vaske huset her. alle tre etasjene er både støvtørket, støvsuget og vasket...puh! Det trengtes virkelig. Etterpå leverte vi bilen på vask, slik at den ble tatt både innvendig og utvendig. De best brukte 240 kronene på lenge altså!

Og så hadde vi noen naboer på middag. To voksne og tre unger. Så da var det folksomt rundt middagsbordet altså!

Ønsker dere en god helg, alle sammen!

Klemmer sendes din vei monica - det er vondt å miste en man er glad i - du er heldig som har fått ta farvel med henne, og så håper jeg slutten blir fri for smerter og frykt (for hennes del selvsagt)

Back
Topp