Så var det dette med trim da

Realisten

Elsker forumet
Jeg hadde stooore planer om å gå tur hver kveld etter jobb hvis jeg ble gravid så lenge været er ok, så jeg skulle holde meg sånn nogenlunde i form. De planene har en tendens til å gli ut, men akkurat denne har jeg litt lyst til å få til. MEN, det var jo ikke helt planen at jeg skulle bli så kvaaalm :grumpy: Så det frister ikke stort med å bevege meg utenfor huset i det hele tatt. Men jeg må vel bare håpe at dette gir seg snart, så skal blåbæret og jeg få leet oss litt :headphone:

Samme her!! Jeg er kvalm litt til og fra, men sliter mest nå med at jeg ligger på minus siden med energi.. Fikk til 3 turer forrige uke. Er det ikke tanken som teller a...?? :laughing005:laughing002

Melder meg inn her :laughing002 Er ikke så kjempe kvalm, men etter en dag på jobben er jeg utslitt og orker ikke å gå ut igjen for å gå tur.:sleep011

Samme her. Prøvde meg på trening i går, men merket jeg ble fort trøtt og den kvalmen hjelper ikke på heller [emoji85]

Jeg har faktisk ikke tatt i bruk medlemsskapet mitt på treningssenteret siden tidlig i sommer.... *skammer seg*

Men det har vært så mye som har skjedd på jobb de siste mnd, og nå så er jeg trøtt hver dag. Jeg er dog ekspert på å finne slike unnskyldninger! Men èn gåtur om dagen høres veldig overkommelig ut, så det er kanskje en idè jeg "stjeler" :-) Men det hadde vært fint å ha noen å gå med. DET er noe jeg gleder meg til; trilletur med lille <3

Jeg har faktisk ikke tatt i bruk medlemsskapet mitt på treningssenteret siden tidlig i sommer.... *skammer seg*

Men det har vært så mye som har skjedd på jobb de siste mnd, og nå så er jeg trøtt hver dag. Jeg er dog ekspert på å finne slike unnskyldninger! Men èn gåtur om dagen høres veldig overkommelig ut, så det er kanskje en idè jeg "stjeler" :) Men det hadde vært fint å ha noen å gå med. DET er noe jeg gleder meg til; trilletur med lille <3
Timene mine tok ferie i sommer, og ved oppstart nå i sensommer så var jeg gravid, så har ikke leet på kroppen siden typ mai-juni :facepalm: Men ja, det er min store plan hvis jeg får en knert i mai; gå masse turer med vogn! Da føles det liksom litt mer meningsfylt håper jeg :Heartred

Samme her.. HAR så lyst å være i litt god (bedre?) form når det nærmer seg termin. Jeg innser at å gå tur etter jobb osv ikke blir noe av, så jeg har rett og slett begynt å parkere en 10-15 minutters gangtur fra jobb. Så blir det ca 30 minutter hver dag :p (Istedet for å gå hjemmefra som tar ca 20-25 minutter - nei det blir for langt haha )

Sist jeg var gravid var savnet etter joggeturer noe av det jeg kjente mest på, så jeg hadde bestemt meg for å få til flest mulige lange joggeturer før magen blir for stor.. Det holdt i et par uker! I dag hadde jeg en gåtur på 40 min mellom jobb og et kveldsmøte, og det er det eneste jeg har gjort på over en uke.. Kvalme, trøtthet og hodepine, hurra!

Tja,formen er ikke så aller værst. Å gå tur er allerede noe jeg gjør hver dag omtrent,har hund som må gåes med også går jeg til og fra stasjon 10min en vei. Prøver å trene litt styrke par ganger i uka også er målet å løpe par ganger i uka men har hatt så vondt i legga de siste to ukene og ikke klart det. Styrketrening blir det litt så som så med også men må bare skjerpe meg,jeg var kommet så godt igang før jeg ble gravid at det er dumt å la det skli ut mer nå.

Samme her.. HAR så lyst å være i litt god (bedre?) form når det nærmer seg termin. Jeg innser at å gå tur etter jobb osv ikke blir noe av, så jeg har rett og slett begynt å parkere en 10-15 minutters gangtur fra jobb. Så blir det ca 30 minutter hver dag :p (Istedet for å gå hjemmefra som tar ca 20-25 minutter - nei det blir for langt haha )
Det er jo superlurt! Nok til å få beveget seg litt :happy:

Sist jeg var gravid var savnet etter joggeturer noe av det jeg kjente mest på, så jeg hadde bestemt meg for å få til flest mulige lange joggeturer før magen blir for stor.. Det holdt i et par uker! I dag hadde jeg en gåtur på 40 min mellom jobb og et kveldsmøte, og det er det eneste jeg har gjort på over en uke.. Kvalme, trøtthet og hodepine, hurra!
Jeg er i søppelform i utgangspunktet, men skjønner greia for din del. Tror vi bare må innse at kroppen bremser oss litt akkurat nå :hilarious:

Her blir det ingen trening for tiden. Kom skikkelig igang rett før jeg ble gravid, trente 5 økter i uka og var så motivert! Holdt ut til uke 5 i graviditeten. Er så kvalm at det å gå opp trappa fremkaller brekninger til tider, så trening utgår. Savner skikkelig å trene, så håper jeg får til noen økter etterhvert. Sist svangerskap var jeg veldig aktiv på slutten (da kvalmen slapp), så følte meg i god form før fødsel. Håper det blir slik denne gangen også :)

Her blir det ingen trening for tiden. Kom skikkelig igang rett før jeg ble gravid, trente 5 økter i uka og var så motivert! Holdt ut til uke 5 i graviditeten. Er så kvalm at det å gå opp trappa fremkaller brekninger til tider, så trening utgår. Savner skikkelig å trene, så håper jeg får til noen økter etterhvert. Sist svangerskap var jeg veldig aktiv på slutten (da kvalmen slapp), så følte meg i god form før fødsel. Håper det blir slik denne gangen også :)
Ja, jeg har liksom lyst til å være i ok form til evt fødsel, så alt blir lettere for min egen del... Så håper jeg får beveget meg mer etterhvert!

Timene mine tok ferie i sommer, og ved oppstart nå i sensommer så var jeg gravid, så har ikke leet på kroppen siden typ mai-juni :facepalm: Men ja, det er min store plan hvis jeg får en knert i mai; gå masse turer med vogn! Da føles det liksom litt mer meningsfylt håper jeg :Heartred

Haha, lov å håpe på det ja :p ble ikke sånn for meg sist, da var det søvn øverst på lista ALLTID.

Hvis jeg har forstått det jeg har lest rundtomkring rett så er det god sjans for at de verste symptomene gir seg rundt uke 12-14. Så jeg sikter på at det stemmer også nyter jeg latskapen min på sofaen frem til det. :knegg:

Back
Topp