Er dere godt i gang eller passive foreløpig..??
Jeg har kjøpt inn litt og har vel noenlunde kontroll, vi har det meste av utstyr fra før av heldigvis. Men det meste der er klart( vasket osv) så det er vel bare det at jeg sitter å tripper og venter på å få sette i gang forberedelser..!!
Siden det er juletider når termin nærmer seg tenker jo jeg at det er hektisk nok med det, om ikke all redebyggingen skal gjøres samtidig
Sist gang jeg var gravid fikk jeg ikke gjort klart noenting til babyen kom, og da vi kom hjem fra sykehuset hadde vi ikke seng til babyen( sov i bagvognen de første nettene!), og alt av utstyr og stæsj måtte vaskes/monteres osv. når vi var kommet hjem, dette pga.prematur fødsel..så jeg følte meg litt snytt for den redebygger kosen sist, og det klør litt i fingrene nå 
Jeg har kjøpt inn litt og har vel noenlunde kontroll, vi har det meste av utstyr fra før av heldigvis. Men det meste der er klart( vasket osv) så det er vel bare det at jeg sitter å tripper og venter på å få sette i gang forberedelser..!!
Siden det er juletider når termin nærmer seg tenker jo jeg at det er hektisk nok med det, om ikke all redebyggingen skal gjøres samtidig