så var det denne kulen da..

Heather

Gift med forumet
Jeg vet så godt at når man er førstegangsgravid er det vanlig at man ikke kjenner babykulen før godt ut i svangerskapet. På denne tiden skal livmoren min være på størrelse med en appelsin, og det står at man kan kjenne den? Jeg kjenner ingenting! Hver kveld kjenner jeg grundig på magen for å merke antydninger, men syns det er lite endringer. Skal til legen for 2 kontroll på onsdag, hun kjente grundig på magen min når jeg var i uke 6- kanskje hun kjenner forskjell? Hun har jo litt mer kyndige hender. Jaja, om 7 måneder kommer jeg til å flire av dette innlegget og blitt grundig lei av å ha en diger mage i veien for alt!!

[:)][:)]Blit gøy å få litt kul ja....merker ikke hellernoe, bare at magen er littmer oppblåst på kveldene...men samboeren min sier at det bare er meg som tror....(håper) hehe

Jeg kjenner godt magen min og har gjort det en stund. Kjente den tidlig sist gang også. Det kommer nok bare ann på hvordan man er bygd og hvor langt inne livmoren er. Jeg kjenner kulen helt nede på magen forresten, under trusekanten.

ORIGINAL: Flettfrid

Det kommer nok bare ann på hvordan man er bygd og hvor langt inne livmoren er. Jeg kjenner kulen helt nede på magen forresten, under trusekanten.

Ahh, jeg har bakenforliggende (er det ikke det det heter?) livmor, det kan jo spille en rolle.

syns det kjenner ut som at det er kanskje litt hardere enn vanlig,sånn helt nederst. [:)] men må så tisse når jeg klemmer ordentlig for å kjenne etter! [:D]  ble operert i desember i fjor og fikk da sånn keisersnitt i og jeg er enda endel nummen like nedenfor trusekanten,så jeg er ikke helt sikker på at det er livmora jeg kjenner! [:)]

Da er det ikke bare meg da! Syns magen kjennes litt hardere ut helt nederst, men så hører jeg og leser at man ikke kan kjenne livmora for etter uke 12... Vet ikke hva som stemmer jeg, er jo mulig det bare er innbildning fra min side... [8|] [;)]

Jeg har også en liten hard kul helt nederst på magen[:)] Men hvis du har bakovervendt livmor kan det sikkert hende det er vanskeligere å kjenne.
Ja legen kjenner nok etter når du skal ha gu. Det gjorde min sist.

ORIGINAL: Flettfrid

Jeg kjenner godt magen min og har gjort det en stund. Kjente den tidlig sist gang også. Det kommer nok bare ann på hvordan man er bygd og hvor langt inne livmoren er. Jeg kjenner kulen helt nede på magen forresten, under trusekanten.

Ja synes jeg kjenner at det har blitt litt hardere der jeg også[:)]

Hardere er d blitt ja..[:)] Men jeg også vil ha en kul på magen snart no...

Synes kulen på magen min kom litt for tidlig denne gangen jeg... ser jo ut som jeg er langt på vei jo !! Huff... litt kjipt siden jeg ikke vil fortelle det rundt enda siden jeg ikke er så langt på vei ...  men men, er vel bare å glede seg over slike symptomer også, er jo tegn på at det vokser inni der også da[:D]

ORIGINAL: momy

syns det kjenner ut som at det er kanskje litt hardere enn vanlig,sånn helt nederst. [:)] men må så tisse når jeg klemmer ordentlig for å kjenne etter! [:D]  ble operert i desember i fjor og fikk da sånn keisersnitt i og jeg er enda endel nummen like nedenfor trusekanten,så jeg er ikke helt sikker på at det er livmora jeg kjenner! [:)]

Det at magen var blitt hard nede under trusekant, var et av symptomene på at en og kunne være gravid.. det har eg iallefall hørt... eg er knall hard!!!

Back
Topp