Så var det den tiden av døgnet...

ADHD har en arvelighet som ligger mellom 75-95%.. derfor jeg mener det er uvanlig. men flott at de slepper unna :-) lettere å henge med å sove når en skal ;-)

Var veldig plaget med det før jeg var gravid, nå sover jeg jo nestn med engang om jeg bare vill, men har hatt noen netter i det siste har det vært vanskligere med å sove. Lurer på om d kan ha noen sammenheng med at formen er blitt mye bedre på kveldene. :o

Sånn er jeg også nå. Men det er fordi jeg sov 2 timer på sofaen i sta... og hver gang jeg gjør det så blir jeg sittende oppe halve natta lys våken. Dumt å sovne sånn, men shit happends..

Men det er litt godt å sovne der å da :)

Kan jo forstå at du kanskje duppet av nå, ser for meg at det har vært et par lange dager for deg.

Jeg er egentlig mest effektiv om natta, så for meg er det greit å være våken en stund utover ;)

Vis vedlegget 254322

Det her er meg, uten tvil!! :dance018:dance011
Kjenner igjen gubben :knegg:
Jeg har som oftest tusen tanker når jeg legger meg, så sliter ofte med å sovne inn selv. Ikke grunnet ADHD da :)
3-5netter i uka brukte jeg meditasjonsvideoer for å få sove, men ikke nå, nå kunne jeg sovnet over alt når som helstlaughing6

Sånn er jeg også nå. Men det er fordi jeg sov 2 timer på sofaen i sta... og hver gang jeg gjør det så blir jeg sittende oppe halve natta lys våken. Dumt å sovne sånn, men shit happends..
Akkurat nå spiller det ingen rolle om jeg har sovet tidligere, jeg sovner på et blunk uansett :p
Men før var soving på dagen tegn på at jeg begynte å bli sjuk :knegg: Rart hvordan noe så lite tar kontroll over kroppen på den måten!

Jeg har også ADHD, sønnen min har også det. Er fler i familie som har det. Det er en arvelig sykdom, som man kan Arve i gener langt tilbake i tid, litt dårlig forklart kanskje, men er ikke helt våken [emoji85] Har vært aktiv i Adhd Norge i lang tid.

Jeg har også ADHD, sønnen min har også det. Er fler i familie som har det. Det er en arvelig sykdom, som man kan Arve i gener langt tilbake i tid, litt dårlig forklart kanskje, men er ikke helt våken [emoji85] Har vært aktiv i Adhd Norge i lang tid.

De ble litt forundra over det, når ingen av mine har det, og at det ikke ser ut som om jeg har arva det fra noen.. men jeg anser meg selv som unik :p Jeg får ting som ikke skal være mulig... hehe..
Men jeg veit at det er arvelig ;)

De ble litt forundra over det, når ingen av mine har det, og at det ikke ser ut som om jeg har arva det fra noen.. men jeg anser meg selv som unik :p Jeg får ting som ikke skal være mulig... hehe..
Men jeg veit at det er arvelig ;)
Du har nok arvet det av en tipp tipp tipp oldemor. Mormor sin mormor er den som mest sannsynelig hadde ADHD, med tanke på alle historiene om henne.. Hun var vist en gal kunstnerisk person.. hehe

Back
Topp