Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ADHD er på godt og vondt..
har du barn?
Typisk.. har de ADHD?Det har du helt rett i..
Ja, 5...
Typisk.. har de ADHD?
så uvanlig..
ADHD har en arvelighet som ligger mellom 75-95%.. derfor jeg mener det er uvanlig. men flott at de slepper unnalettere å henge med å sove når en skal ;-)
Sånn er jeg også nå. Men det er fordi jeg sov 2 timer på sofaen i sta... og hver gang jeg gjør det så blir jeg sittende oppe halve natta lys våken. Dumt å sovne sånn, men shit happends..
Sånn er jeg også nå. Men det er fordi jeg sov 2 timer på sofaen i sta... og hver gang jeg gjør det så blir jeg sittende oppe halve natta lys våken. Dumt å sovne sånn, men shit happends..
Kjenner igjen gubben

Akkurat nå spiller det ingen rolle om jeg har sovet tidligere, jeg sovner på et blunk uansettSånn er jeg også nå. Men det er fordi jeg sov 2 timer på sofaen i sta... og hver gang jeg gjør det så blir jeg sittende oppe halve natta lys våken. Dumt å sovne sånn, men shit happends..
Rart hvordan noe så lite tar kontroll over kroppen på den måten!Jeg har også ADHD, sønnen min har også det. Er fler i familie som har det. Det er en arvelig sykdom, som man kan Arve i gener langt tilbake i tid, litt dårlig forklart kanskje, men er ikke helt våken [emoji85] Har vært aktiv i Adhd Norge i lang tid.
Du har nok arvet det av en tipp tipp tipp oldemor. Mormor sin mormor er den som mest sannsynelig hadde ADHD, med tanke på alle historiene om henne.. Hun var vist en gal kunstnerisk person.. heheDe ble litt forundra over det, når ingen av mine har det, og at det ikke ser ut som om jeg har arva det fra noen.. men jeg anser meg selv som unikJeg får ting som ikke skal være mulig... hehe..
Men jeg veit at det er arvelig![]()