Så var det den klaginga da ..

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Jepp, her kommer den . Er så lei av huset nå, av å bare slite ut sofaen. I går tok jeg optimistisk med jenta på kjøpesenter for ånhandle og kose oss. Fra bilen og før vi var kommet inn så angra jeg, sykt vondt i bekkenet. Klarte å komme oss på restaurant , det gikk greit å være der. Klarte kun en butikk etterpå hvor hun valgte seg noen kjoler. Føler folk ser der jeg vralter meg avgårde i 2 km/t , og føler meg som en strandet spekkhogger også.. ;) tårene trilta da jegvkom hjem og klaga til sambo, og trøsten var : jammen det visste jeg kom til å skje, forstår ikke hvorfor du prøver engang. Jaja, 2 små mnd igjen

Huffda :( Ikke morsomt å ikke kunne gjøre det en vil, pga den fysiske formen..

Skjønner absolutt hva du mener.. nå har jeg fått så god hjelp av fysioterapi at jeg klarer ihvertfall tre-fire butikker før jeg angrer på at jeg dro, men enden på visa er jo at jeg ikke får gjort alt jeg vil i byen.. og jeg må kjøre 2,5t for å komme dit........ Dustebekken. Har bestilt meg ammebh, termometer til badevann og en pakke med neglesaks, børste, febertermometer og forskjellig annet småtteri fra innehaveren av www.miniyou.no (hun har mye mer enn det hun får lagt ut på nettsida si, så jeg følger med på bilder på facebook og snakker litt med henne, hun er så utrolig hjelpsom!), så da har jeg mindre å få gjort i byen neste gang ihvertfall. Begynner å føle at jeg skulle vært ferdig nå, liker ikke den følelsen..

Kjenner på det jeg og, skal ikke mange butikker til før jeg føler bekkenet faller av!!! Måtte på senteret i går for å kjøpe ting til barnerommet og div stelleprodukter, etter 3 butikker var det nok, den nederste delen av ryggen brant nesten, og jeg vugga fremover, grå og gråt på vei hjemover...Men nå tror jeg at det meste begynner å falle på plass, og godt er det, regner ikek med det blir lettere å gå i butikken fremover...

Jeg må faktisk innrømme at det gjorde litt godt for meg og lese at noen av dere også sliter med bekkenet ,jeg synes så synd på meg selv her jeg ligger på sofaen og hører på jentene mine og pappaen som jobber ute i hagen ! Skulle så gjerne vert med dem :-) men heldigvis begynner det og nerme seg slutten nå

Back
Topp