Så var det den der vekta da...

MittAndre <3

Elsker forumet
Ja...nå kjenner jeg at jeg nesten gruer meg til å oppdatere vekta imorgen!!! Herregud, det er jo bare teit, men vekta har virkelig skutt i været den siste uka og jeg kan  nok skylde meg selv..Jeg spiser rett og slett for mye! Huff, jeg kan spise meg mett og så 15 minutt etterpå har jeg kjempelyst på mat!!!?? Hvordan er det mulig?!?!? Heldigvis er jeg i form til å trene enda så det er jo ingen krise enda! Men jeg kjenner at det er litt kjipt uansett.. andre som føler det sånn?

Har ikke veid meg på en stund, men skjønner hva du mener likevel. Hadde gått ned 9kg da jeg ble gravid. Fikk plutselig en diett bestående av masse godis og usunnheter, og ble stor som et hus. Trodde alle kiloene hadde kommet tilbake, men 13 uker på vei hadde jeg kun gått opp 2kg. Helt utrolig med tanke på at jeg gikk fra ingen godis til masse godis nesten over natten ^^

jeg å spiser myye, blir fort mett og fort sulten. håpløst det derre, men men vekten bryr jeg meg ikke sååå mye om siden de forsvant så fort forrige gang. 

Jeg har sendt mine 7 kilo ned til deg kjære
Men nå kan du sende en del tilbake da, så at legen ikke blir bekymret mer om meg.
Takk for at du har passet på dem!

(ja, jeg er litt tullete, har ingen bedre svar enn dette)

I know the feeling altså:)  Må ha noe i kjeften HELE tida

MEN,gikk på vekta faktisk i dag tidlig og kun gått opp 3.5kg

Jeg har ikke vekt hjemme *smile*, men føler meg 'blubben'. Så har kun blitt veid på kontroll. Ca halvannen kilo opp fra 6 uker til 11, men har småspist en masse for å holde på formen. Regner med vekta sier noe annet i uke 24... (Den tid, den sorg, den glede :)

Venter ennå på den store matlysten, regner med den kommer snart. Den kom ihvertfall skikkelig sist gang, da spiste jeg hele tiden. Det er så snodig, for selv om man akkurat har spist kjennes det ut som det er mange timer siden sist!

Jeg har gått opp 2,5 kg, er egentlig fornøyd med det :)

Ja, jeg har gått opp ca 3 kg så burde være greit fornøyd  jeg også... det er nok mest at det er uvant og føles "feil" å gå opp i vekt da jeg det siste året har vært på "slankern" og vært vant til å se vekta gå nedover uke for uke...og nå går den jevnt oppover noe som er litt kjipt... Menmen, det er jo ikke ille!!! ;)

Har ikke gått opp noe enda, men føler meg likevel diiiiiger.. Er denne magen da. Men, den hører med, og blir borte i mai:)

Så langt har jeg utrolig nok gått ned 6,5 kg siden jeg ble gravid, er i uke 16. Men da skal jeg ærlig innrømme at jeg var overvektig til å begynne med, og snudde om livsstilen min da jeg fant ut at jeg var blitt gravid. Så i stede for godis og brus, går det nå bare på et sunnere kosthold :-) I tillegg har jeg begynt å gå en halvtimes tur annenhver dag :-)

Føler jeg spiser hele tiden, men har bare gått opp 2kg... skjønner ikke hvor det blir av jeg...

Jeg er 18 uker på mandag og har forløpig ikke lagt på meg noe. Veier fremdeles 74,5 kg.
Det er ganske utrolig, mtp at jeg la på meg over 20 kg forrige gang.

Spiser nok litt sunnere og først og fremst litt mer regelmessig denne gangen, men utover det er det ikke store forskjellen.

Er glad så lenge det varer :)

Jeg veier 1-2 kg mer enn før jeg ble gravid. Er i grunn fornøyd jeg. La på meg 20 kg eller mer (Veide meg ikke på slutten, men vet hvertfall at det kom + 20 kg) i forrige svangerskap. Men de tok jeg jo av på de første 2 ukene. Så når de to ukene var gått veide jeg 3 kg mindre enn før den graviditeten. Så blir spennende denne gangen :)

Jeg gikk først ned 5 kg før jeg fant ut at jeg er gravid, og har stått stille frem til denne uka hvor vekta har gått opp 1 kg :) kan ikke klage :p

Jeg gikk opp ca 3 kg fra uke 10 til uke 13. Men var på den tiden veldig kvalm og klarte egentlig bare spise usunt. Vet ikke hva jeg veier nå, veier meg kun hos lege/jordmor. Får se neste gang jeg er på kontroll

Jeg er fortsatt på ca 3 kg, har faktisk gått ned et halvkg de siste dagene! Sultfølelsen er ikke fullt så ille lenger så nå er jeg fornøyd. So far...
Gleder meg veldig til ul for å få fastsatt termin så jeg vet akkurat hvor langt jeg beregnes å være! To terminer med 10 dagers mellomrom er ganske mye og det har jo også litt med hvor mange kg man har lagt på seg å gjøre... jeg kan være alt fra 15+4 til 17+1...

Back
Topp