Så var det bare å vente da.:)

LilleMor26

Betatt av forumet
Septembergull'17
No er alt gjort klart til lille snupp skal komme:happy:
Er sikkert gal som har alt klart allerede sia jeg bare er i uke 34:joyful: men jeg er ikke person som bare greie sitte å vente på å få alt på plass:p
Men no kan eg senke skuldran å bare nyyyyte siste del av graviditetenxsmile9 hva jeg skal fylle dagene med no er ett annet kapittelxsmile8
Bare jeg som er kraftig på forskudd?:wacky:

Åå jeg misunner deg som har alt klart [emoji7] Har begynt å vaske babyklær etter førstemann, men siden vi skal selge leiligheten venter det boligfotograf og etter hvert visning, og da må jo alt bort uansett. Gleder meg sånn til det er overstått og jeg kan sette opp babyseng og legge frem alt utstyr! Uke 35 nå [emoji4]

Jeg har strax alt klart her også [emoji1319]
Herlig å få ting på plass [emoji16]

Jeg har bare vasket klær. I dag har jeg akkurat kommet ned til mannen min og skal være her i 2,5 uke så begynner når jeg kommer hjem. Er 7 uker til termin i dag.

Jeg er 35+2 og har også alt klart. Jeg liker det sånn, elsker å gjøre klart og planlegge :) Slipper alt stress!

Begynner å få stell på det meste her å. Mangler litt i fødebagen å litt orden på mini sitt rom, håper
Ett loppemarked i helga kan hjelpe meg med en kommode eller hylle :)

Her begynner ting endelig å komme litt på plass. De store tingene har vi nå i hus, gjenstår bare noen turer på loftet for å finne frem klær som skal vaskes, sengetøy og litt småtteri.
Fikk tatt en skikkelig runde her i helgen og gjort unna masse, god følelse, begynte å bli stressa ellers på at jeg hang så langt etter :-P

38+3 her, vasket babyklær i går og har en halvpakket fødebag. Bilstol er ikke tatt frem, hentesett ikke ferdig og en del småting gjenstår. Har en del som står fremme etter storebror, stellebordet feks. Heldigvis trenger ikke den lille så mye når han kommer så det går nok bra om han "plutselig" kommer :)

Jeg hadde alt klar i uke 31!! jeg er i uke 35 nå... kanskje jeg ordnet det litt for tidlig men hvorfor ikke?? hadde ikke noe andre ting å gjøre... hehe
det er godt å være ferdig med alt!

Ble vell "ferdig" i går når vi skrudde opp senga. Har termin 30.august, om 14 dager, men føler likevell jeg er tidlig ute haha. Fødebaggen er klar(toalettmappen mangler), sengen er oppe og redd opp, samme med vuggen (den må bare flyttes inn på stuen, bilstolen står klar på gjesterommet, klærne og utstyr er vasket, og jeg KUNNE IKKE VÆRT MER UTÅLMODIG!!! kanskje jeg hadde vært mindre utålmodig om jeg hadde hatt noe å gjort? Dagene gåår så sakte

Er overhode ikke ferdig. Vasket litt klær, barnerommet står på halv 12, og bestilte lekegrind til dagseng i dag(!). Bare noen dager til jeg legges inn på sykehus[emoji28] jaaaja, babyene trenger mat, bleier og klær. Det skal jeg klare å fremskaffe, resten faller på plass etter hvert[emoji6] #superroligtredjegangs

Kjenner jeg blir litt stressa når jeg leser at folk har alt klart. Er i uke 34 selv. Alt av utstyr er på plass da, men jeg mangler litt klær i de minste størrelsene. Det skal jeg kjøpe inn i morgen. Tror ikke jeg blir å sette sammen og gjøre klart noe før jeg går ut i permisjon, ellers tror jeg ventetiden kan bli lang :P

37+4. Har alt jeg trenger men ting er ikke klart. Men er innom hus så ingen krise. Og det er raskt å vaske noe :)

Orker ikke styre med det, det blir ordnet når det blir ordnet :p

Skal på shopping i dag og handle litt småtterier, har det meste frå sist men trenger bla ny stellematte. Er 15 dg til innleggelse, så tenkte å bli ferdig med å rydde på plass ila helga. Stresser ikkje, det får gå som det går. Om ork så blir det kake- og bollebaking neste veke [emoji4]

Meste er egentlig klart, uke 34 nå, så leeeenge igjen enda. For mye tid, sa du? [emoji14][emoji23]

Har det som trengs, stelleskoffa er i orden, vugga er redd opp, men sprinkelsenga er i 1000 deler enda :p
Klærne er vaska og bretta.
Mangler puppekrem, sinksalve og andre småtterier, samt å sette påplass ting og tang.. :p
Skulle gjerne ha baka og styra, men det tror jeg verken bekken eller formen klarer i disse dager..
37+3 i dag

Er klar her også. Har vært det ei stund egentlig. Vet jo aldri hvordan formen er på slutten, så greit å ha klart det mest nødvendige!

Men så er det jo alltids noe man finner på å gjøre etterhvert også...som å vaske babygym, finne fram leker, gjøre huset "babysikkert" igjen osv. Ting som kanskje ikke er helt nødvendig riktig enda...men som kommer etter som babyen vokser!

No rauk sprinkelsenga på rommet så ny er på tur på plassxsmile3
Har vært så snill å lånt den bort for en stund siden og den var no ganske moden for søppla så ny må på plassxsmile3 men da har jeg jo noe å pjuske med de siste 6 ukenexsmile8

No rauk sprinkelsenga på rommet så ny er på tur på plassxsmile3
Har vært så snill å lånt den bort for en stund siden og den var no ganske moden for søppla så ny må på plassxsmile3 men da har jeg jo noe å pjuske med de siste 6 ukenexsmile8

haha.. Jenta her hadde en arveseng, en natt small det skikkelig og bunnen datt ned, med jenta i!
Skikkelig skummelt da, men urkomisk å tenke på tilbake! sov like fint igjennom hele greia :p

haha.. Jenta her hadde en arveseng, en natt small det skikkelig og bunnen datt ned, med jenta i!
Skikkelig skummelt da, men urkomisk å tenke på tilbake! sov like fint igjennom hele greia :p
Ja hoff. Var det jeg har hatt i tankan siden jeg slo den opp så den ende plutselig opp som tennved og ny seng på turxsmile5

Back
Topp