Så vanvittig trøtt!

Synne75

Betatt av forumet
Jeg er 2 mnd på vei å er så vanvittig trøtt [&o] Føler at jeg kan sovne når som helst og hvor som helst. Lagt meg kl 21 flere kvelder på rad og sovet hele natta!!!! Noen som vet hvor lenge dette vil vare???? Tror jeg snart blir gal jeg [:'(]

Jeg har også hatt det sånn, er litt sånn ennå, jeg.. og nå er jeg jo halvveis (20 uker)
tror nok det hadde hjulpet med mer frisk luft, da, for jeg har ikke hatt sko til å gå ut med de siste ukene, men ellers har jeg lært at det er bare sunt å sove når du er trøtt.. SPESIELLT når en er gravid[;)]

Kos deg, nyt tilværelsen og den lille som vokser inni deg[:D][:D][:D]

Var veldig trøtt med første mann også, men husker ikke hvor lenge det varte. Følte egentlig at jeg var det hele tida. Da kunne jeg legge meg akkurat når jeg ville, men nå blir det litt annerledes når jeg har ei lita "masekråke" på 2.5 år [:D] Heldigvis har jeg en veeeldig snill mann som lar meg sove ut noen ganger når jeg trenger det. Lykke til du også med den lille i magen. Vi har en spennende tid forran oss....[;)]

PS: Må bare si at disse sidene er helt utrolige. Storkoser meg her inne. Så mange hyggelige mennesker. Takk, alle sammen...Det varmer hjertet mitt å lese hvor godt dere tar vare på hverandre!!!! [:)]

Jeg er også supertrøtt, men er alltid trøtt på denne siden av året! Legger meg mellom kl. 20 og 21 på høsten jeg, og jeg er ikke gravid! Men har du prøvd lysbehandling? Frisk luft er heller ikke skadelig! Jeg bruker ginseng for å holde meg i gang, men det anbefales ikke til gravide da! Lykke til, håper du våkner snart![:D]

Veldig trøtt i utgangspunktet jeg også. Manglet B12 for noen år siden og har tatt noen blodprøver for å se om jeg mangler det denne gangen også. Lysbehandling har jeg ikke prøvd, men tenkt tanken... Er faktisk en del ute. Driver familiebarnehage så da må jeg bare ta meg sjøl i øra, men er nesten død da klokka nermer seg 16.30 [&o] Lykke til alle dere som prøver å bli gravide. Håper virkelig det klaffer for dere ALLE SAMMEN snart [:)]

Takk for det![:D]

Det er AKKURAT sånn jeg føler det også. Blir nesten værre av frisk luft....Hmmm litt rar jeg[8|] Sovna en halv time på sofaen idag og det var himmelsk [;)]

[:D] husker jeg var trøtt den første tiden også.
kunne sovne sittende i en stol, når som helst på døgnet!
men tok meg tid til å sove når følte for det, ( untatt på jobb, selvfølgelig) trøstet meg med at det bare var for en kort stund. og det gikk jo over etter det første trimesteret!
tror jeg sov bort hele juni i fjor...

er også kjempe trøtt omhele dagen, før kunne jeg være oppe hele natten uten å være trøtt, men nå legger jeg meg senest kl 22.00.... ganske slitsomt å være trøtt hele dagen ja..

jeg er også veldig trøtt. jeg kan ligge og sove hele dagen. våkner fire om morgenen selvom jeg sovnet etter 2 om natta. hvis jeg ikke står opp da sover jeg resten av dagen og føler meg skikkelig hoven når jeg våkner igjen i tolv tiden kanskje. når klokken nærmer seg to igjen er jeg klar til og sove.... er veldig slitsomt og gå rundt og være trøtt hele dagen. det hjelper ikke med frisk luft for meg.... da blir jeg nesten bare mere trøtt!!! slitsomt dette. så nå yhar jeg lyst til og ha denna ungen ut! hehe....[;)][;)] dessverre er det jo sånn det skal være[:'(]

Husker at va kjempe trøtt m første og d va gjennom hele svangerskapet. Æ gikk å la mæ c. kl. ti om kvellen, stå opp m mannen kl. sju spiste frokost og skravla masse, etter han gikk på jobb gikk æ å la mæ igen, sov til ett to. laga middag til mannen, vi spiste åog gikk å ta middagslur... d ve helt vanvittig, d tok tid før alt bynte å funke når babyen kom hjem.[:D] da va d ikke bare å legge seg. nu har ikke æ hatt så mye muligheter å sove pga. en aktiv liten pike barn, som e flink å organisere ting på nye plass i ett og flink å rydde og...heh,heh [:D]

Back
Topp