så vanvittig sliten og kvalm!!

caka*

Betatt av forumet
Jeg bare sover! Har værtvåken 10-15 timer de siste 3 døgna, og jeg er fortsatt skikkelig trøtt!! Får så dårlig samvittighet ovefor mann og barn:/ Og i morgen begynner en ny arbeidsuke, jeg kommer jo til å være helt skutt!! Jeg var mye dårlig og sliten med første og, men kan ikke huske at det var SÅ ille:/

Du kan trøste deg med at vi er flere.. Er trøtt hele tiden, og konstant kvalm. Kan heller ikke huske at det var så ille sist graviditet. Blir mye dårlig samvittighet ovenfor mann og barn ja, men forhåpentligvis blir det bedre når vi kommer over 12 uker :-)

Har det akkurat på samme måte. Helt forferdelig sliten, kvalm og brekker meg i ett, oppkast innimellom. Bah! Nå har jeg hatt høstferie en uke, og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle å komme tilbake til jobb i morgen. Håper dette gir seg etter 12 uker!

Uff, kjenner til det! Men jeg har blitt MYE bedre de siste dagene! Krysser fingrene for at det går over snart hos deg og :)

Uff, kjenner til det... + at har jo så forstoppelse at halv parten kunne ha hvert nok akkurat nå.. Fikk kjempe smerter i stad, men tror å håper at det er pga magen.. 
Våger å tro det, magen jobber på spreng... 

Ble utrolig sliten av å ha besøk i dag i hvertfall.. Barna har hvert høyt oppe å langt nede i hele dag. 

Huff, sist ga det seg ikke fø jeg var 16-18 uker på vei, håper virkelig det gir seg litt før denne gangen!

Vært innmari trøtt og kvalm jeg også!
Men har funnet ut at ingefær hjelper mot kvalmen, og det gjør alt lettere! Ingefær i mat eller som ingefærte. Koker opp vann med ingefærbiter i. Smaker godt også ;) Verdt et forsøk :)

trøtt!? oh yes! Ekstremt trøtt i dag, siden det ble sent i går pga reising.. Lurer litt på hordan jeg skal klare dagen i dag, fordi det er fullt opplegg etter full dag på jobb.... jaja. I morgen _skal_ jeg ta det rolig etter jobb!

Back
Topp