Så vanskelig!!

Badeand*

Forumet er livet
Jeg driver og skal søke jobb, for å begynne å jobbe igjen 1.juni...Men jeg finner ingen jober på Nav...Har prøvd å finne noen ledige stillinger på bedriftenes egne hjemmesider, men finner ingenting!!

Noen som vet om noen ledige stillinger jeg kan søke på??? Jeg blir gaaal![&o]

Akkurat nå tar jeg nesten hva som helst![:D] Men må ha utbetalt MINST 10.000 i mnd!

ORIGINAL: *mie83*

ORIGINAL: Mille84

Akkurat nå tar jeg nesten hva som helst![:D] Men må ha utbetalt MINST 10.000 i mnd!

du kan jo søke der jeg skal på intervju imorgen da[:)] er vasking av fly innvendig, ikke gøy men ganske godt betalt har jeg hørt og man kan regne med mye jobb.. de ringte meg to timer etter jeg sendte søknad! håper jeg får... de trenger 10 personer[:)]

Hva heter det firmaet igjen? Har søkt der en gang før. Sodexho eller noe sånt?

Det ligger flere tusen jobber ute på finn.no sine nettsider[:)] 

Da skal jeg sende søknad etterpå. Får håpe de har noen stilling ledig til 1.juni da..Hadde vært digg å sikre seg en jobb før man er ferdig med permisjonen liksom. Har jo alltids deltidsstillingen min på skobutikken, men det er jo ikke all verden det da.[:)]

Jeg driver og skal søke jobb, for å begynne å jobbe igjen 1.juni...Men jeg finner ingen jober på Nav...Har prøvd å finne noen ledige stillinger på bedriftenes egne hjemmesider, men finner ingenting!!

Noen som vet om noen ledige stillinger jeg kan søke på??? Jeg blir gaaal!

har du sett på finn.no eller søkt på kvasir?
er ikke akkuratt lett og få seg jobb idag tror jeg..

lykke til!

Back
Topp