Så va det den klokka da...

Challa

Betatt av forumet

Må begynne å jobbe inn runtinene igjen no, bruka å legge se sånn 18:15/18:30, men på grunn av vintertid så har han tatt kvelden no litt over fem, begynte å tidlig i dag. Tenkte e skulle prøve å strekke det, men han begynte å bli så sutrete. 

Håpe vi får det til i løpet av nokken daga. Nokken andre som må til med litt jobb rundt rutinene igjen?

 
Det jobbes hardt her og, for å holde han våken!!! Så nå danser far og sønn fugledansen....... Håper han sover godt til laaangt på dag i morgen.
 
Her har vi ikke merket noen ting :) Var sovnet til 19 som hun skulle og har vært i hundre i hele dag :D Våknet halv åtte, ny tid.
 
Me har ikkje merka noko til det :) Men så er ikkje me kjempestrenge på klokka. Han sovna litt før 7 ny tid. Våkna halv 8 ny tid og har i grunn vert ein heilt normal dag :)
 
Ja i dag var gutten lys våken kl 5 (ny tid) istede for kl 6, så ble en lang dag.. Håper det jevner seg ut etter noen dager!
 
Har ikke merket det noe særlig :) Hun våknet ca en time tidligere enn vanlig, også var hun veldig trøtt og sovnet trøtt når jeg la henne klokka 20 :) Hun har vært litt vanskelig å få i seng til rett tid i det siste så det gikk mye bedre i kveld, men hun har også sovet mindre enn normalt på dagtid idag da så tror det er mest derfor :)
 
Har ikke merket det noe særlig :) Hun våknet ca en time tidligere enn vanlig, også var hun veldig trøtt og sovnet trøtt når jeg la henne klokka 20 :) Hun har vært litt vanskelig å få i seng til rett tid i det siste så det gikk mye bedre i kveld, men hun har også sovet mindre enn normalt på dagtid idag da så tror det er mest derfor :)
 
Vi sto opp litt før 6 ny tid i dag... o.O

Legger seg vanligvis litt over 18. Pga at vi har vært i bursdag i dag ble det sen kveld på han, så jeg håper det hjelper på å justere rutinene etter vintertid. Orker ikke stå opp før seks over lengre tid altså, jeg klarer jo ikke å komme meg til sengs i rett tid uansett :P
 
Back
Topp