Så uvirkelig trist og urettferdig...

MTDC

Forumet er livet
VIP
Våknet til to nyheter i januargruppen i dag.. Den ene mammaen har født prematurt, og det ser ut til å gå bra med både mor og sønn.. Den andre mammaen har mistet lilleplutt i magen... Bare gråter nå.. Det er så urettferdig!! :'(

D va helt ureallistisk....Livet e skjørt å man kainn itj ta for gitt at aillt går bra....Forferdelig trist å urettferdig :(

Uff, det er så trist.. Helt forferdelig!
Håper det går bra for mammaen og den lille babyen som kom for tidlig <3

Helt forferdelig :-(

Hvem har mistet? Noe jeg tydeligvis ikke har fått med meg:(

Åneiii, Såå forferdelig å høre! Så urettferdig og trist...
Kan man spørre hvem det gjelder?

Åneiii, Såå forferdelig å høre! Så urettferdig og trist...
Kan man spørre hvem det gjelder?
michelle85 som mistet:'( Har begynt å gråte flere ganger i dag.. Tar det så innover meg..

Ser ut til å gå veldig bra med babyen som kom til verden sent i går kveld.. Hun hadde fått holde han og han søkte brystet med en gang:)

michelle85 som mistet:'( Har begynt å gråte flere ganger i dag.. Tar det så innover meg..

Ser ut til å gå veldig bra med babyen som kom til verden sent i går kveld.. Hun hadde fått holde han og han søkte brystet med en gang:)

kjære vene..Så skremmende.. Ord blir fattige.

Ord blir fattige! <3

Uff, man skal visst ikke ta noe forgitt. Utrolig urettferdig og trist :(

Nei, så forferdelig! Dette skulle jo ikke flere måtte oppleve. Vi skal ikke ta noe for gitt!

Så forferdelig :( Også så langt ut i svangerskapet! Er jo nå man regner med man skal greie seg! :'(

Huff så utrolig trist!!!!

Uffameg..det er bare grusomt å miste så sent..man synes jo at en "kjenner" den lille..

Glad det går fint med den premature da!

Fryktelig trist å lese, hadde håpt vi slapp slikke fæle nyheter :-( Finner ikke ut hvor det står om dette, noen som vet?

Redigert av Moderator Kristine iht forumreglene

Back
Topp