Så utrolig trist

FKHFrøken

Glad i forumet
Va i byen i dag i haugesund sammen med mamma å lillesøss for hu sko prøva bunaden sin og etterpå sko me på trendhuset og handle inn ting te konfirmasjonen og på vei opp ditt kjørte me forbi ulykke stede der en 8 år gammel gutt ble påkjørt av en lastebil og døde. så denne gutten lå der med et teppe over seg.
jett om det grøsset seg hos meg. tenk om noe sånn hadde skjedd/skjer med lille gullet mitt. uff stakkars foreldre som mistet det kjæreste de har.

http://www.h-avis.no/nyheter/gutt-8-pakjort-og-drept-1.6021858

uff det er så ekstra trist når det gjelder barn[:(]

Det er helt forferdelig [:(]

Noe så ufatelig trist[:(]
Jeg kan ikke forestille meg å miste ett av barna mine, det absolutt kjæreste jeg har[:(][:(]

*Hvil i fred, lille venn*

Huff, jeg klarer ikke lese sånn i kveld kjenner jeg. Så må jeg en ekstra tur inn å sjekke til Leon..[:(]

*Hvil i fred*

ORIGINAL: ElisabethRB

Noe så ufatelig trist[:(]
Jeg kan ikke forestille meg å miste ett av barna mine, det absolutt kjæreste jeg har[:(][:(]

*Hvil i fred, lille venn*

sign[:(]

Off d har eg kje fått me meg..så grusomt altså[:(]

Får tårer i øya av bare å tenke på hva som står i den saken, klarer ikke gå inn å lese [:(] 

ORIGINAL: Vugge

Uff[:(][:(] Jeg orker ikke gå inn på linken engang[:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg hadde gjort.
Hadde vel blitt sinnsyk. Ser jo ut som det har skjedd i et overgansfelt også. Da er man liksom ikke trygg noen steder da. Stakkars stakkars stakkars foreldre.

det er så grusomt[:(][:(]
får frysninger i meg når man tenker over hvor fort gjort det er at noe forferdelig an skje[:(][:(]

Back
Topp