Så utrolig trøtt...

MissLeya

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
De siste par dagene har jeg blitt helt overveldet av trøtthet /utmattelse bare jeg gjør den minste ting. Er nå hjemme med frøkna på 4 og jeg har jo plutselig ikke overskudd noen plass, leker jeg litt med henne sovner jeg av med en gang jeg sitter igjen. Gjør jeg litt husarbeid er det på samme viset. Helt grusomt, verre enn i beg. av sv.skapet.

Noen andre som opplever det samme? Er 18+4
 
Jeg og!
20+0 i dag. Synes jeg er trøttere nå enn i begynnelsen av graviditeten... Kan sovne mens jeg ser på tv.
 
Jeg begynte sånn for noen dager siden. Var riktig nok slik i begynnelsen også, men hadde en periode det var fint. Er 19+0
 
Samme her! 19+3 i dag.

Etter at kvalmen ga seg for godt for et par uker siden og hatt noen fine uker så kom trøttheten som kasta på meg for noen dager siden...
 
Så godt å høre at flere har det slik! :Heartbigred
Da er det vel bare sånn det er æ, trodde bare den trøttheten skulle komme mye senere :laughing002 Så fint å ha så mange andre fine gravide å dele erfaringer med :Heartred
 
Jeg er også mye trøttere enn vanlig. Må legge med nedpå minst en gang for dagen for å hvile. Gjerne to, og det er nå når jeg bare er hjemme:hilarious:
 
Sovner som oftest på sofaen klokka 19, når 2åringen er lagt. Og sover til sambo vekker meg og vi går å legger oss, da kan jeg ha sovet både 2 og 3 timer på sofaen.
 
Kjenner meg igjen. Har en datter som blir 4 til sommeren, så hun krever jo en del oppmerksomhet. Det gjør også jobben min, så dagene går litt sånn: Jobb, barn, jobb, sove. Og jeg har konstant dårlig samvittighet overfor datteren min, siden jeg er på sparebluss og ikke har kapasitet til å finne på masse moro. Er 22 uker på vei, og var sliten allerede før barnehagene stengte. Jeg er jo egentlig glad det fortsatt er jobb å gjøre, men merker det ikke kan fortsette å være så intenst i lang tid. Samtidig er jeg kjemperedd for permitteringer og sånt nå før permisjonstiden, så har lyst til å gjøre alt jeg kan for arbeidsgiver også. Vet det er ekstraordinær situasjon akkurat nå, men var godt å få en liten utblåsning. :) Én ting er i hvert fall sikkert, barnehagen fortjener hver eneste krone av det vi betaler hver måned, og vel så det!
 
Back
Topp