Så utrolig TRØTT! Og alt som hører med :p

mammapålandet

Flørter med forumet
Ja, DER kom trøttheten. Idag... For fullt. Trøtt = lite energi = kort lunte = passer dårlig med 3 årstrass = mamma som teller 10 ganger til 10 dagen lang :p Haff... Kjenner også at mannen min muligens får gjennomgå litt de neste 8 månedene! Haha! Litt hormonell kan man si ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Trøtt jeg også. Har vært det en stund allerede. Det er slitsomt å være sliten og ikke ha overskudd. I tidligere svangerskap har trøttheten hengt ved hele veien, men det har vært verst i starten. Vi får ta de duppene vi kan!

Får legge meg tidligere hvertfall ;)) og kreve å sove ut i helgene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her jobber jeg, sover og spiser.. Det er det jeg får gjort om dagene.. Nå er jeg våken fordi jeg har sovet på sofaen i maaange timer allerede :(

Veldig plaget med trøtthet jeg og, kan sette meg i sofaen og sovne 30 sekunder etterpå :P Mamma fortalte at når hun var gravid kunne hun sovne MIDT i en samtale med noen, håper jeg slipper det haha :P

Jeg er drittrøtt!!! Siste timene på jobb er håpløse. Når noen forteller noe artig sitter jeg helt i koma, de skjønner jo ingenting stakkars! Men jeg plager meg på trening og prøver så godt jeg kan å gjøre mitt hjemme:) Håper det blir bedre.

Så enig! Overmannende trøtthet fra ca midt i arbeidsdagen, og har også en 3-åring hjemme...så du har min fulle sympati! Den meget bestemte 2 åringen krever også sitt... Så leser med lengsel kommentarene fra dere som sover på sofaen på dagtid! Det hadde vært noe...

Helt enig, jeg gjesper og magen romler. Jeg skal IKKE spise måltider oftere enn 3,5 timer mellom, ikke søren. :p

Hehe. høres kjent ut. :)

Back
Topp