Så utrolig spent.

Soulshine

Forelsket i forumet
Jeg er i uke 13 i dag, har ventet på brev ang tidlig UL som legen har bestilt. Men etter 1 1/2 uke å ikke noe brev ringte jeg dit selv. Viste seg at med rekvisisjon var det ikke ledig time før juni. Å det gidder ikke jeg vente på. :p Så bestilte heller
privat time, siden de hadde ledig time i dag :D
Har i lengre tid ikke klart og glede meg over sv.skapet 100% vært bekymret over at det ikke er noe der. Så nå i dag kl 14:40 skal jeg endelig få bekreftelse på at alt er greit. Gleder og gruer meg meg. Gleder meg til å se nurket, men gruer meg litt til selve UL undersøkelsen siden det er så tidlig så er det innvendig UL. Ikke min favoritt ting å gjøre :p

Flere som har hatt det som meg i forhold til å holde tilbake gleden?Hvordan erfaring har du evt hatt med innvendig UL?

så spennende :) alt er helt sikkert som det skal, skal du se :) hadde vanskelig for å glede meg fram til overstått tidlig ul. hadde et veldig bekymringsfullt sv.skap forrige gang, og har vært redd for at det skulle være likedan denne gangen. men lille er helt frisk og jeg har all grunn til å glede meg :) og innvendig ul har jeg hatt tidligere, ikke favoritten her heller :p . men har overlevd hver gang :-p hehe :-p

...og masse lykke til :-) oppdater oss når du er ferdig :-)

Masse lykke til!!! Jeg hadde vell en mild form for svangerskapsdeprisjon i begynnelsen... Jeg hadde ikke energi, var engstelig og redd for at noe var galt og klarte liksom ikke å finne gleden av å gå gravid... Jeg tok ul i uke 11 og da så jeg at alt var bra, en søt liten bamsenums med bankende hjerte og hele meg snudde fra deppa til superglad :) gruet meg veldig til innvendig ul, men det gikk kjempe fint! Han lo og smilte med god humor, så jeg glemte liksom at han satt med noe inni meg :p

Jeg var på min første UL idag, og er selv 13+1 idag. Det var så godt å se og høre hjerte slår og at alt sto bra til i inni magen :) Jeg hadde vanlig ul, trengte ikke innvendig pga jeg var kommet så langt :) lykke til og nye opplevelsen ;)

Jeg hadde utvendig UL i uke 12 ! Så for tidlig er det nok ikke, men kanskje de gjør det forskjellig fra sted til sted? Masse lykke til og oppdater oss :D

Jeg tok utvendig i 12+5. På sykehuset vårt har de vanligvis grensen ved 12 uker hvorvidt innv. El utv.

Hvordan gikk det??
Synes det gikk greit med innvendig ul jeg! Hjalp nok på at det var en kvinnelig gynekolog som utførte den da..

Alt gikk kjempe fint. Innvendig var veldig greit, hun jeg var hos var kjempe flink.
Fikk bekreftet at jeg har en flott baby i magen. Ikke noe galt alt utvikler seg som det skal. Så nå er humøret på topp!

ImageUploadedByBV Forum1367868721.072290.jpg

Bildet av bildet er tatt med kamera på tlf så ikke av best kvalitet :p er evig lykkelig for at jeg bestilte time i dag. Så langt den beste dagen i mitt liv. Kommer til og sove godt i natt ja :D

Godt å se:-)

Tusen takk ;) Dagen i går og dagen i dag er noe helt annet enn tidligere i svangerskapet :p I dag går jeg rundt på skyer. Hehe for nå er det endelig virkelig :D

Kjempeflott! Herlig bebis <3

åååh, så godt å høre! det er så deilig å få se/ høre liv, livet blir så mye lettere etter det :)

Back
Topp