Så utrolig slitsom

[trultemor]

Elsker forumet
Knerten min har vært så utrolig slitsom i dag, og i går!! Vi hadde kommet inn i så fin rytme med soving og spising. 3 lurer i løpet av dagen, og legging ca 19.30. Han var blid og fornøyd i våkenperiodene og var grei å ha med å gjøre.

I går og i dag har han vært helt ute å kjøre sånn rutinemessig. Han er sutrete og grinete når han har vært våken og trøtt HELE tiden. Ble overtrøtt etter å ha vært våken 1 time i dag tidlig. Sover urolig. Må rugges på hele tiden. Hadde det ikke pøsregna hadde jeg gått tur med han, isteden har jeg rugga han i vogn på terassen. Sover korte lurer, våkner og er bare ultraslitsom, spiser, og er trøtt igjen. I absolutt hele går og i dag! Hva er dette for noe da? Ble lagt for natta halv 7, da var han trøtt som en sekk.

Andre som har opplevd dette her?

[:)]Når jeg er hjemme klarer jeg å holde rytmen også i helgene, men denne
helgen sov han hos farmor & farfar fra fredag til lørdag....
Der våkner han tidlig....og da er det ute å kjøre med en gang. Da
sover han sånne små lurer + spiser på andre tider, og når jeg får han
tilbake er det bare sutter & grin.[:'(]
Prøver å forklare at de skal gjøre slik og slik, men.......virker som det er
vanskelig å høre
Så idag har han hatt en fin dag....[:)], i går hadde vi dåp - så da var han litt ute å kurs.

Leon er helt avhengig av rutinene sine, om noe blir feil for ham, reagerer han med å suttre og hylgrine hele dagen. Til slutt sovner han av utmattelse. Men jeg må gå tur med ham for at han skal sovne, bortsett fra på kvelden. Og sjefen i huset her liker ikke for mange nye inntrykk, og er redd bråk.... Så babytreff osv er litt av en utfordring for oss. Han har begynt å bruke sportsdelen i vogna si når vi går tur, og jeg har alltid med bæreselen, for det blir fort hyl i vogna....

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

[:)]Når jeg er hjemme klarer jeg å holde rytmen også i helgene, men denne
helgen sov han hos farmor & farfar fra fredag til lørdag....
Der våkner han tidlig....og da er det ute å kjøre med en gang. Da
sover han sånne små lurer + spiser på andre tider, og når jeg får han
tilbake er det bare sutter & grin.[:'(]
Prøver å forklare at de skal gjøre slik og slik, men.......virker som det er
vanskelig å høre
Så idag har han hatt en fin dag....[:)], i går hadde vi dåp - så da var han litt ute å kurs.

Besteforeldre hører ikke nei, de tror jo at de vet best, og de vi logså klare selv.. kjenner til den. Jeg får ta og gå og gå og gå og gå tur med han i morra sånn at vi kommer tilbake til vanlig rytme igjen. Vi har ikke gjort noe uvanlig vi da, han har bare falt fullstendig ut av rytme av seg selv. Men nå pleier jeg å gå mye tur med han da, det har jeg ikke gjort i helga.

Back
Topp