Så utrolig sliten!!!

Nate78

Betatt av forumet
Lurer bare på når æ ska klare og hente kreftene inn igjen, tenker da bl.annet på fødselen om 6 uker ,pluss/minus....

Har vært innlagt på UNN e bare ute no på perm......Har fått glukoseintolerant, og kroppen føles som dø akkurat no.....Hadde vel en overdose for kroppen med sukker. Va snakk om og sette fødsel igang, men kan se ut til at æ slipper det......Håper iallfall at d kan gå 3- 4 uker til iallfall.

Hilsen en sliten Nate.

Stakkars... høres jo ganske slitsomt ut.

Ingen gode råd, bare en stor klem til deg.

[:)]

Kan se ut til at du er omtrent like langt på vei som mæ, Kjenne du mye liv nå??? Og kordan uke e du i??

Takker så masse for klemmen, sender en god klem tilbake=)

hei Nate.. '
Hva er det som har skjedd?? hvorfor har du vært lagt inn? håper alt er i orden med deg[:)]

Hei Nate!
Jeg er 33+4 i dag jeg... Har 6+5 igjen. Går skrekkelig fort dette synes jeg.
Kjenner mye liv ja, spesielt når jeg skal legge meg, og når jeg skal spise, da sparker h#n meg så hardt at det gjør vondt. H#n har lagt seg nedover nå. Kan kjenne hodet langt ned iallfall. hehe

Håper du får ungen din i løpet av en mndstid da. Ikke godt å gå rundt å ha vondt.

Klem klem

Kreftene kommer når du har nurket i armene dine. Da glemmer du alt du har vært igjennom. Ta det mest mulig med ro og pleie deg selv. Mer kan vi dessverre ikke gjøre. Lykke til videre.

Trøsteklem!!!!
Som Pondus sier - ta det med ro nå. Slapp av og prøv å samle krefter. Når den lille kommer er alt glemt! [:)]

Har hatt sukkersjokk, ble så utslitt og uvel....Dovnet bort i ansiktet ,hovnet opp i ansikt og fingrer, masse vannansamlinger. Hodeverk og kvalme, flimmring foran øynene og masse sukker i urinen og hjertelyd på nurket på over 180.

Men idag e æ skrevet ut av UNN og har vært hos diabetessykepleier og ska nå i første omgang måle blod sukker 4-5 ganger daglig. Har fått diagnosen glukoseintolerant, *glukose = sukker* Men får kjempe god oppfølging av alle rundt mæ i helsesektoren.

Har hatt regelmessige kynnera i hele dag, så jordmoren sa at det kan hende at kroppen har bestemt seg for at ungen ska komme ut, Smart sak den kroppen egentlig sa hu. Og om så va, så er ikke det verdens undergang for meg og barnet er 33+3 idag på vei.

Ska holde dere oppdatert ka som skjer=)

Takker så masse for gode ord=)
Klemma fra mæ=)

Gjør ikke noe annet en og bare slappe av, klarer ikke så mye heller. Har lite me overskudd på krefter.

hehe....Joda nå som det meste av sukkret er på tur ut av kroppen, så kjenner æ oxo masse liv i magen, oxo spesielt når æ legger mæ. Men det kommer nok av at vuggingen stopper. Siden vi ligger rolig.

Ser at vi bare har 1 dags forskjell, før æ e 33+3 idag da=)

Klemklem

håpe det går bra med dæ[;)]
syns nesten du e heldig viss babyen din kommer nu hehe.. på en måte[:D] så lenge å vente 7 uke..

Joda starter nok og tenke d samme som du, men det er dette, E lungene ferdig utviklet eller ikke, Vet at hun e større enn gjennomsnittet, men er hun stor nok til ikke og må ligge sine første dager i kuvøse?? Så håper på at hun i allfall kan vente 14 dager -3uker eller rett og slett på terminen min=)

Bor du foressten i tromsø??? Husker ikke om æ hat spurt dæ før??

ja e nok enig med dæ der[:D] det beste e jo om dem vente til hvertfall 3 uke før termin.. men dem overlelve hvertfall bra om det sku skje nåkka nu!!
jepp æ bor i Tromsø ja[;)]

Back
Topp