Så utrolig sliten...

_tonjemor_

Andre møte med forumet
Jeg er så sliten om dagen, og har null energi når jeg komer hjem fra jobb..
Jeg er pedagogisk leder på en småbarns avd i en fantastisk barnehage. Men de siste ukene har det vært så innmari mye sykdom blant de voksne på avdelingen, og jeg merker at jeg har jobbet og stresset mye. Hvis dette fortsetter tror jeg jeg må redusere arbeidsmengden min, for sånn her vil jeg ikke ha det... Men synes det er så vanskelig, jeg vil jo gjerne jobbe også!
Har ikke samvittighet til å sykemelde meg, da vil det bare være en fast ansatt igjen på avdelingen med bare vikarer.. Har vurdert å jobbe 60 %, da er jeg ihvertfall der annenhver dag..

Vet jeg skal ta vare på meg selv og har lov til å være litt egoistisk i denne perioden av livet, men synes det er veldig vanskelig.. Har aldri vært sykemeldt før..
Uff, dette ble mye klaging, men det er godt å "tømme seg" noen ganger :)

Huff det er akkurat slik jeg har det.
Liker ikke tanken på å måtte sykemelde meg, men tror jeg må gå til legen i morgen og få ordnet noe.
Jeg kan ikke gå slik lenger nå og ha det slik som dette at jeg ikke orker å gjøre noe etter jeg er hjemme fra jobb.
Hele uka går bort i jobb og sove.
Blir så sliten av det og liker ikke å ikke ha tid til familien :(

Jeg er også ped.leder, og for to uker sa det stopp for meg. Var først en uke 100% sm, forrige uke 50%. Skal til legen igjen i morgen. Er bedre nå..

Den dårlige samvittigheten må du jobbe med selv. Kun du som kan gjøre noe med den :)

Jeg har plaget meg selv med samme tankene. Jobber i ulike barnehager med timer med barn med spesielle behov av ulike slag. Får jo så dårlig samvittighet for å bli sykemeldt,for da er det jo helt konkrete barn som mister timer... Det blir aldri i orden med vikar sånn med en gang,og heller ikke så lett til alle barna mine på jobb.

Men jeg har hatt det som Amahel beskriver; kun jobb og søvn. Og ganske sterke bekkensmerter. Fra og med i morgen er jeg 35% sykmeldt,og jobber kun 2 timer mandag og ikke i det hele tatt torsdag. Fullt de andre dagene. Det måtte bare bli sånn,men det smaker ikke godt :-/ Eller,det smaker helt sikkert godt for helsa...

Vi må prøve å sette vår egen og minienes vel først nå,og flink pike-tankene i andre rekke... :-)

Lykke til!

Back
Topp