Så utrolig sliten og utmattet!!

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Har siden lørdags ettermiddag vært så utrolig sliten! Nesten så jeg blir litt redd.... Greit nok at jeg hadde besøk i helga og styra litt i forbindelse med det, men er fremdeles helt gåen! Føler meg syk, så sliten er jeg. Akkurat som om jeg har influensa, bare at jeg mangler den der feber-biten ved det. Men den der utmattetede følelsen i kroppen er der. Er jo litt teit også da, for jeg blir stresset av tanken på å gå og legge meg midt på dagen, spesielt når det er så flott vær som det har vært idag. Kan liksom ikke kaste bort en så flott dag ved å sove, selv om jeg vet at jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet for det nå når jeg er så langt på vei. Og er jo heller ikke det at jeg har vært ute i finværet heller, så det gjør det jo bare enda teitere å ikke gå og legge seg! Huff, nå begynner jeg virkelig å bli lei altså, vil ha ut ungen nå!! [&o] Kan ikke forestille meg hvordan det vil være å gå overtid i mange mange dager! [&:][&:]

Sender deg en stor *trøsteklem*! lat
som det er styggt vær ute og kom deg i seng [;)] utrolig viktig at du får
samlet krefter til fødselen og barseltiden vettu.
Sov med god samvittighet. Håper formen blir bedre fort [:)]

Huff, høres ut som om du absolutt må legge deg nedpå mer enn du gjør. Ikke godt å være så sliten så tett opp mot fødsel. Drit i været og samvittigheten, legg deg og tenk at du kan ligge der heeeele dagen om du må. Skal ruge du nå, vettu, ikke noe annet.. [;)]

Jeg legger meg hver dag når snuppa er levert i bhg, var riktignok vanskelig i begynnelsen (samvittighet her også), men det har gjort underverker for trøtthet/utslitthet.

Takk for kommentarer! [:)] Ja, jeg må vel bare finne meg i å krype til korset (les: senga [;)]) en liten tur om dagen.. Ja, tanken på å ut å trille er helt fantastisk!! Det som er en ekstra stressfaktor er disse to hundene jeg har, stakkars det blir ikke mye trim på de nå om dagen!! Derfor gleder jeg meg ekstra mye til å ut og trille!! [:D] Merker det så godt på han ene, han blir stressa av å komme seg så lite ut. Har så lyst til å bare grine når jeg ser hvordan han kjeder seg. [:o] Heldigvis er han andre rake motsetningen, virker som om han kan sove døgnet rundt han også. Men til og med han har pistra litt i det siste!! [:-] Huff og huff... Får prøve å trøste meg med at det er ikke mange dagene igjen, selv om jeg går over tida...

Back
Topp