3 små engler
Glad i forumet
Da jeg var hos legen rett etter positiv test sendte han henvendelse for tidlig UL siden vi har prøvd så lenge og siden vi har mistet flere ganger. Siden jeg ikke har hørt noe fra sykehuset ringte jeg dem selv i dag. Da fikk jeg beskjed om at søknaden var blitt avslått. Hun kunne ikke en gang gi meg en skikkelig begrunnelse for hvorfor. Da jeg spurte om det at vi hadde prøvd i seks år, og at vi hadde mistet tidligere ikke var grunn god nok svarte hun surt "noen ganger tar det litt tid..." Hallo... Litt tid???? SEKS ÅR LIKSOM!!! Så klarer hun å si "Ser at du står på oppfølgingstime for barnløsheten. Den kan vi jo bare stryke, for nå vet vi jo at du kan bli gravid" Jeg holdt på å klikke i vinkel. Det vil faktisk si at jeg skal fortsatt gå rundt å være redd for at dette ikke går bra, og om det ikke går denne gangen heller, så vil jeg ikke få hjelp etterpå... fordi jeg har vært gravid... Er det mulig liksom... Kjenner at hormontrollet meg ikke helt tålte å bli avvist i dag gitt... Akkurat nå ble alt bare veldig svart. Joda, jeg vet at det finnes private klinikker (og vi kommer til å bestille time der), det er ikke det som er problemet. Problemet er alle lovnadene vi har fått både fra sykehuset tidligere og fra legen om all den oppfølgingen vi skulle få siden ting var slik som de var. Kjenner meg utrolig skuffa....[:@][:@][:@]