Så utrolig skuffa... Igjen..

Snaffen87

Glad i forumet
Igår fikk jeg jo melding av barnefar om at han ville komme til meg idag og snakke om ting, han hadde tenkt litt. Jeg ble jo så glad, endelig så det ut som han kanskje hadde skjønt litt. Han skulle jo også gi meg et svar i løpet av denne uka på om han ville ha barnet i det hele tatt.. Ble enige om at han skulle komme i tre tida idag, så jeg skulle til å hoppe i dusjen nå. Men sendte han en melding om han kunne drøye det til halv fire.. Da fikk jeg tilbake at han ikke kom til denne byen før til uka igjen, men han ville ha en dna test [&o] Greit nok, han skal få dna prøva si, men hvorfor søren avtaler han å komme til meg når det overhode ikke er planen hans og ikke gir meg beskjed før jeg sender han en melding? [:(]

Dette er tredje gangen på rad det skjer.. Denne gangen trodde jeg virkelig han skulle komme, siden han spurte selv..

Nei, nå er jeg så forbanna og full av hormoner at jeg vurderer å skrive en melding til han om at jeg ikke vil ha noe som helst kontakt med han før vi har svaret på prøven han har krevd nå.. Men er det slemt? [&:]

ORIGINAL: Arielle

For en idiot.. Hvorfor gidder du å ha noe med han å gjøre? Han kan jo ikke holde på sånn!! Nå ble jeg irritert! For en utrolig tosk![:@] 

SIGN!!

Ja, det må han.. Ble faktisk ganske såra over den meldinga.. Men skjønner jo at han vil ha den også, siden vi bare var "kompiser" den tida. Selvom det burde vært ganske tydelig for han at han er far... Tok test med ukesindikator på som viste tidspunktet vi hadde sex på, og den så han også..

Desverre så har jeg hatt litt følelser for han [&o] Men de har sakte forsvinne med hvordan han har oppført seg den siste tida, nå håper og tror jeg han skal bli glemt for alltid...

Nei det er han ikke heller, og det vet jeg egentlig [:'(]

vet du hva.. uansett hvor tungt det er så bør du forberede deg på at han ikke kommer til å være der... beklager men en mann som er så i tvil hele tiden er ikke noe en kan stole på... hva om han får dna testen sin.. selv om den er positiv er det ikke sikkert at han vil være deltakende.. når han ikke klarer å holde avtalene sine så tror jeg ikke at han er en du kan regne med. beklager å si det slik men.. jeg hadde vært temmelig lei av å måtte hele tiden vente på han. [:-]

Ja, er nok ikke annet å gjøre enn å belage seg på å være alene. Gjort det en stund nå, men nå gikk det virkelig opp for meg hvor stor dust han faktisk er.. Så nå er det bare å glemme han, og se det som et pluss om han vil være der for barnet senere.

ORIGINAL: Snaffen87

Ja, er nok ikke annet å gjøre enn å belage seg på å være alene. Gjort det en stund nå, men nå gikk det virkelig opp for meg hvor stor dust han faktisk er.. Så nå er det bare å glemme han, og se det som et pluss om han vil være der for barnet senere.

ja kan heller være den veien.. men jeg ville ikke ha håpt å¨at han kom til å være der. MAnnen er en unge ennå og kan tydligvis ikke ta avgjørelser selv. det å vær jehovas er ikke en grunn til å oppføre seg slik.. kjenner mange som har gått vekk i fra måten de går kledd og lever på men har fortsatt kontakt med familien sin. han bare bruker det som unnskyldning for å gjøre det han vil også trekke seg etterpå -  han har ikke fortalt det til foreldrene sine engang?! hvordan kan han vite hva de vil si - kan være de blir glade for et barnebarn... detter er 21 århundre.. folk trenger ikke være firkantede...

ja kan heller være den veien.. men jeg ville ikke ha håpt å¨at han kom til å være der. MAnnen er en unge ennå og kan tydligvis ikke ta avgjørelser selv. det å vær jehovas er ikke en grunn til å oppføre seg slik.. kjenner mange som har gått vekk i fra måten de går kledd og lever på men har fortsatt kontakt med familien sin. han bare bruker det som unnskyldning for å gjøre det han vil også trekke seg etterpå - han har ikke fortalt det til foreldrene sine engang?! hvordan kan han vite hva de vil si - kan være de blir glade for et barnebarn... detter er 21 århundre.. folk trenger ikke være firkantede...

Nei, han har ikke sakt noe enda [:-] Verken til venner eller famile.. [&o] Jordmora mi kjenner foreldrene til bf, og hun mener foreldrene hans nok ville blitt glad for barnebarnet, men det tror tydeligvis ikke han.. [&:] Fått så nok av han nå.. Har er så uberegnelig i måten han oppfører seg på at jeg snart begynner å tro han ruser seg [&:]

Uff, så utrolig teit han er. Leit at du må gjennomgå dette, men han høres virkelig ikke ut som at han er noe å holde på, når han oppfører seg sånn. Han kan da ikke forvente at du står på pinnen hele tiden for han heller. Neste gang han vil ha kontakt å treffe deg får du være opptatt vet du...

NEI å NEI!!! Holder han på ennå med det løgn-greiene sine!!! Herrrlighet [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Er nesten sånn at du burde ta kontakt med familien hans og si her er jeg, og inni her er barnebarnet deres....
Begynner å tøyse med DNA-testing? 1+1=2, sex=baby... Hvilket mattestykke er det han ikke forstår?

Trøsteklem sendes over :)

Nå blir det ikke noe møte neste gang. Fått helt nok av han nå.. [:'(] Har ei venninne som skal være med meg på fødselen.. Om han vil se babyen etterpå er det nesten så jeg må si det står mellom venninna mi og han som far, så han får vente med å se den til dna prøven er ferdig, for å synke ned på hans dumhetsnivå.. [&o]

NEI å NEI!!! Holder han på ennå med det løgn-greiene sine!!! Herrrlighet

Er nesten sånn at du burde ta kontakt med familien hans og si her er jeg, og inni her er barnebarnet deres....
Begynner å tøyse med DNA-testing? 1+1=2, sex=baby... Hvilket mattestykke er det han ikke forstår?

Trøsteklem sendes over :)

Ja, han holder desverre på enda [:(] Og jeg får mer og mer lyst til å fortelle foreldrene hans det selv... Jeg gidder ihvertfall ikke å ta hensyn til hans følelser lenger [&o] Og om han ikke vil ha barnet i livet sitt, så håper jeg familien hans vil være en del av livet til babyen, de er tross alt familie til den uansett..

Han vet innerst inne at han er pappan, hvis ikke hadde nok dette kommet før.. Det er nok en måte å få det til å bli utsatt enda lenger på. Eller kanskje han rett å slett trenger en bekreftelse på at han faktisk skal bli/er far [&:]

Tusen takk [:)]

ORIGINAL: Vugge

Helt ærlig så tror jeg at jeg hadde begynt å belage meg på å være alene med barnet deres.. Kanskje litt "hardt" å si men det virker nesten som om han utsetter ting "bare for å ha en utsettelse". Han virker bare utrolig feig i måten han oppfører seg. Hvis han motsetter seg farskapet, blir det tatt dna-prøve uansett, så den biten der kommer han liksom ikke unna. Barnebidrag må han betale uansett..[8|]

Jeg ville satt meg ned og funnet ut hva DU føler jeg.. Prøvd å få han ut av hodet, og du har faktisk lov til å si "Nok er nok" du også! Det må jo være utrolig slitsomt for din del å ikke ha noen holdepunkter!
Jeg hadde absolutt skrivd den meldingen, så får han heller "kjempe litt" for dere.
Det er jo du som blir den lidende her selv om det er han som ikke tør å ta ting som en mann..
Hadde ikke lagt skjul på hvem som er faren så får han heller ta det som det kommer. Men, jeg hadde ikke orket å prøvd å møte han på halvveien (for å gjøre ting enklere for HAN) hele veien, for så å bli skuffet gang på gang.. [8|]

Jeg kan ikke annet å signere Vugge her altså[;)]

Back
Topp